nanoSoft nanoCAD Plus 8.5.4028.2618.4030

nanoSoft nanoCAD Plus 8.5.4028.2618.4030

  • کاربرد : توسعه اسناد کاری در تمام زمینه های طراحی
  • نسخه :Version 8.5.4028.2618.4030
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • سال تولید : 2018

توضیحات

یک CAD جهانی برای توسعه اسناد کاری در تمام زمینه های طراحی است. این برنامه توسط توسعه دهندگان روسی مطابق با الزامات بازار داخلی و استانداردها ایجاد شده است. به همین دلیل در nanoCAD همه چیزهایی را که برای شما آشناست و یا حتی چیزهای بیشتری خواهید یافت. در نسخه 8.5, پردازش داده های گرافیکی بر روی چندین جریان محاسباتی توزیع شده است; این به پلاتفرم nanoCAD اجازه می دهد تا نه تنها در سیستم های چند پردازنده, بلکه همچنین در تنظیمات یکپردازنده که چندینپرداز را پشتیبانی می کنند, سرعت می گیرد.

در نتیجه, در نسخه جدید, کاربران باید هنگام کار با گرافیک 2D و در فضای سه بعدی، میزان قابل توجهی افزایش سرعت را تجربه کنند. به عنوان مثال, کار با فایل های DWG, که در آن بلوک ها به طور مرتب خود را تا 50 مرتبه توزیع می کنند, تقریبا 5 برابر سریع شده است.

ویژگی بارز:
در پلتفرم nanoCAD Plus, یک روش مدرن ورود اطلاعات و ورودی پویا وجود دارد. این تکنولوژی به شما اجازه می دهد اندازه و پارامترهای اولیه را مستقیما و بدون استفاده از خط فرمان در فضای کاری تنظیم کنید. ورودی پویا هر دو در هنگام ایجاد و ویرایش عناصر کار می کند که کار با طراحی را بسیار ساده کرده و سریع می کند. پالت ابزار جدید فرصت های عالی برای استفاده سریع و راحت از تیم و بلوک های مورد علاقه خود را ارائه می دهد.

در حال حاضر کاربران می توانند کاتالوگ های خود را از بلوک ها سازماندهی کنند، توزیع اشیا را به صورت لایه ها به صورت خودکار انجام دهند, دستورات اغلب مورد استفاده را انتخاب کنند و آنها را از رابط انتخاب کنند. این به طور کلی به سازمانها اجازه می دهد تا استانداردهای داخلی شرکت را توسعه دهند, رابط کاربری برنامه را برای وظایف بخش های طراحی تضمین کنند و کارایی گروه های پروژه را افزایش دهند.

ویژگی و امکانات nanoCAD Plus :
رابط کاربری قابل برنامه ریزی : شما می توانید نگاه و احساس خود را از برنامه ایجاد کنید. همچنین دو تنظیم رنگ دیگر در برنامه اضافه شده است که در طولانی مدت چشم شما را تحت تاثیر قرار می دهد.
مجموعه صفحه : کنترل صدها نقشه و نمایش از پرونده های مختلف نقاشی از یک منبع.
پشتیبانی فایل های IFC : با توجه به فایل های IFC تحت عنوان ویژگی nanoCAD Plus می توانید مدل های BIM را از هر نرم افزار دیگری که قادر به ایجاد فایل های IFC است, بارگیری کنید.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری