نمونه آماده وب سایت فلش پزشکی، مهد کودک،دوست یابی، راه زیر زمینی / Boxedart Flash Websites 02

Boxedart Flash Websites 02
نمونه آماده وب سایت فلش پزشکی، مهد کودک،دوست یابی، راه زیر زمینی

  • کاربرد : چهار قالب آماده وب سایت گالری عکس
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : فارسی
  • سیستم عامل : Windows-Mac-Linux
  • سال تولید : 2010

توضیحات

این پک حاوی چهار نمونه زیبا و کاربردی از قالب های آماده سایت Boxedart ، که در موضوعات مرتبط با پزشکی، مهد کودک،دوست یابی، راه زیر زمینیمی باشد. و هر یک از قالب ها شامل کلیه عناصر به کار رفته شده در طراحی آن به همراه سورس کامل فایل های به کار رفته در قالب فایل های لایه باز فتوشاپ - psd و فایل های آماده فلش - fla و حتی فونت های به کار رفته در هر قالب بوده که براحتی قادرید با اندکی خلاقیت قالب ها را به صورت دلخواه خود درآورید و در پروژه های طراحی سایت و یا مالتی مدیایی خود از این قالب های آماده استفاده نمایید. از دیگر موارد قابل اشاره می توان به کلاس آموزشی و نحوه طراحی اصولی آنها اشاره نمود که این خود کمک زیادی به طراحان وب و مالتی مدیا می کند و اگر اندکی با نرم افزار فلش آشنا باشید می توانید از افکت ها، منو ها و سایر موارد به کار رفته در این قالب ها استفاده نمایید.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری