VMware vCenter Server v6.5U1g

VMware vCenter Server v6.5U1g

  • کاربرد : نرم افزار مدیریت سرورهای مجازی ESX
  • نسخه :Version 6.5U1g
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : VMware
  • سال تولید : 2018

توضیحات

ساخت شرکت VMware بوده که وظیفه اصلی آن مدیریت سرورهای ESX و سرورهای مجازی بر پایه آن است؛ به زبان ساده این برنامه به شما این قابلیت را می‌دهد تا بتوانید چندین سرور مجازی را از سرورهای مختلف ESX در کنسول یک برنامه، کاملاً حرفه‌ای مدیریت کنید. بسیاری از قابلیت‌های برنامه‌ی vSphere که کاربرد وسیعی در مجازی سازی دارد برای فعال شدن نیازمند vCenter هستند، قابلیت‌های نظیر VMotion و Fault Tolerance و غیره.

قابلیت‌های کلیدی نرم افزار VMware vCenter Server:
- راه اندازی و مدیریت همزمان چندین سرور ESX
- مدیریت کامل سرورهای مجازی بر پایه ESX و ESXi
- پشتیبانی از نهایت 30.000 سرور مجازی
- قابلیت Linked Mode و اتصال به vSphere
- مدیریت منابع و بهینه سازی سرورهای مجازی
- قابلیت تخصیص Dynamic منابع
- اتوماسیون بسیار پیشرفته
- قابلیت تنظیم Roles و Permission های سفارشی
- کاملاً سازگار به سایر نرم افزارهای VMware مانند vSphere و Workstation

طیف فعالیت‌های vCenter به سه دسته کلی تقسیم می‌شوند:
1. دید پذیری (Visibility): برنامه vCenter این قابلیت را دارد که حین تنظیم و راه اندازی سرور ESX و Virtual بتوانید راندمان و کارایی هر سرور را مشاهده کرده و بتوانید توسط Roles ها و Permission ها آن‌ها را مدیریت کنید.

2. مقیاس پذیری (Scalability): موارد گفته شده در Visibility قابل بسط دادن بوده و از ویژگی‌های مقیاسی vCenter است به طوری که شما می‌توانید توسط Linked Mode چندین سرور vCenter را در یک کلاینت vSphere نیز کنترل کنید.

3. خودکار سازی (Automation): برنامه vCenter قابلیتی دارد که می‌توان با آن برای هر هشدار و پیغام خطا یک سری دستور العمل تعریف کرد که بعد از هر خطا، آن‌ها را به ترتیب اجرا کند؛ با این کار بسیاری از دستورات خودکار گردیده و روند کار بسیار سریع‌تر خواهد شد.

Description

VMware vCenter Server is the simplest, most efficient way to manage VMware vSphere - whether you have ten VMs or tens of thousands of VMs. It provides unified management of all the hosts and VMs in your datacenter from a single console with an aggregate performance monitoring of clusters, hosts and VMs.

VMware vCenter Server gives administrators deep insight into the status and configuration of clusters, hosts, VMs, storage, the guest OS and other critical components of a virtual infrastructure – all from one place.

With VMware vCenter Server, virtualization environments are easier to manage: a single administrator can manage 100 or more workloads, more than doubling typical productivity in managing physical infrastructure.

VMware vCenter Server is desigend to provide you with a complete management solution for virtualization.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری