DriverPack DrvCeo 1.9.5.0 - Win7 x86

DriverPack DrvCeo 1.9.5.0 - Win7 x86

  • کاربرد : مجموعه درایور آفلاین
  • نسخه :Version 1.9.5.0 - Win7 x86
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 Bit
  • تولید کننده : DriverPack Solution
  • سال تولید : 2018

توضیحات

نام یک مجموعه درایور عظیم و کاربردی برای افرادی است که می‌تواند تمامی سخت‌افزارها را به سیستم شناسایی کند؛ آن هم بدون نیاز به اتصال اینترنت! این مجموعه درایور آفلاین، قادر است کلیه درایورهای مربوط به قطعات سخت‌افزاری را به سیستم‌عامل شناسایی کند. شما می‌توانید این مجموعه را بر روی هارد اکسترنال و یا فلش مموری خود قرار داده و در هر زمان به آن‌ها دسترسی داشته باشید. اگر از کاربران حرفه‌ای کامپیوتر باشید، احتمالا از ارزش بسیار بالای این مجموعه درایور مطلع هستید. با بهره‌گیری از این مجموعه، دیگر هیچ سخت افزاری نیست که قادر به شناسایی آن به سیستم نباشید!

این مجموعه عظیم از درایور، به تفکیک سیستم‌عامل‌های مختلف آماده شده و کاربران می‌توانند متناسب با نیاز خود، مجموعه مورد نظر را دانلود کرده و در موقعیت‌های مختلف از آن استفاده کنند. با نصب و اجرای این برنامه و پکیج عظیم درایورهای آن، شما با مجموعه درایورهای نصب شده برای سخت افزارهای سیستم رو به رو خواهید شد. در صورتی که نسخه جدیدی از درایورهای نصب شده موجود باشد، شما تنها با یک کلیک قادر خواهید بود آن را بروزرسانی کنید. ویژگی های نرم افزار DriverPack DrvCeo :

– دارا بودن مجموعه‌ای عظیم از درایورها

– سازگاری کامل با Windows 10/7/XP

– پشتیبانی از سیستم‌عامل‌های 32 و 64 بیتی

– دارا بودن رابط کاربری ساده و آسان

– عدم نیاز به اینترنت برای بروزرسانی درایورها

– امکان نصب و شناسایی آسان قطعات به سیستم عامل

Description

DrvCeo DriverPack - the best portable program for installing and updating drivers, not requiring an Internet connection, separately for each version and bit depth of Windows.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری