AcadTopoPlan 16.12.3

AcadTopoPlan 16.12.3

  • کاربرد : یک پلاگین قدرتمند برای سیستم های CAD مانند نرم افزار اتوکد
  • نسخه :Version 16.12.3
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • سال تولید : 2018

توضیحات

یک پلاگین قدرتمند برای سیستم های CAD مانند نرم افزار اتوکد است که تمرکز آن روی مهندسین عمران و سازمانها و اشخاصی است که در کار مهندسی و تهیه نقشه های ژئودتیک جهت ساخت تاسیسات صنعتی هستند. روش نقشه برداری ژئودتیک به مجموعه ای از روشهایی اطلاق میشود که برای تعیین و ارزیابی کمیتها به صورت مستقیم و یا غیر مستقیم برای بیان شکل هندسی و یا میدان جاذبه زمین به کار گرفته میشود. هر پروژه بر اساس نیازها و خواسته های کیفی آن مجموعه ای از کمیت های مجهول را برای متخصص نقشه بردار نمایان میکند.

متخصصین بر اساس این مجهولات طرح ریزی اولیه ای برای تعیین نوع و مقدار اطلاعات و روش جمع آوری این اطلاعات پایه ریزی میکنند. این اطلاعات بعد از جمع آوری ارزیابی و نقشه جامعی بر اساس آن تهیه میشود که تحت عنوان نقشه های ژئودتیک شناخته میشوند. برای سهولت این کار نرم افزارهای مختلفی عرضه شده است که AcadTopoPlan یکی از نرم افزارهای مهم در این شاخه محسوب میشود. این محصول در تمامی مراحل جمع آوری داده، آنالیز و بصری کردن نتایج حاصل در کنار شما خواهد بود.

این برنامه قادر است تا بر اساس اطلاعات تهیه شده و بر اساس مجهولات خواسته شده، پارامترهای زیادی را در یک مدل ریاضی دقیق وارد کند و اصطلاحا از روشهای Pre-Analysis نتایج اولیه ای را ارائه میدهد. این نتایج با تغییر پارمترهای مبهم توسط کاربر دقیقتر خواهد شد. در هر مرحله از محاسبات میزان دقت پارامترهای مجهول (سرشکنی) تعیین میشود. این برنامه ابزارهای خوبی نیز برای محاسبات پس از سرشکنی در اختیار شما قرار میدهد که توسط آن میتوانید از صحت مشاهدات اطمینان حاصل کنید. AcadTopoPlan در قالب پلاگینی برای نرم افزار اتوکد عرضه شده است و در محیطی آشنا قادر خواهید بود نقشه های ژئودتیک دقیقی را ترسیم نمایید.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری