ASDIP Structural Retain 3.7.1

ASDIP Structural Retain 3.7.1

  • کاربرد : نرم افزار طراحی، آنالیز، بازرسی و بهینه سازی سازه های مهندسی
  • نسخه :Version 3.7.1
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : ASDIP Structural Software
  • سال تولید : 2018

توضیحات

نرم افزاری برای طراحی، آنالیز، بازرسی و بهینه سازی سازه های مهندسی است. این برنامه در واقع مجموعه از ماژولها است که در کنار هم امکان طراحی و تحلیل ستونهای فولادی، دیوارهای بتنی باربر، طراحی دیوارهای حائل، پوششهای کامپوزیتی، صفحات حامل و … را برای مهندسین فراهم میکند. این نرم افزار در کنار پیاده سازی کامپیوتری تئوری های علمی از آخرین مقررات ساختمانی نیز پیروی میکند. این نرم افزار ساده طراحی شده است و حتی در نسخه پولی نیز سخت گیری نکرده است و با یکبار خرید آن هزینه مجدد بابت شارژ سالیانه نگهداری، تمدید مدت زمان استفاده و … دریافت نمیشود. ASDIP با نسخه های مختلف ویندوز سازگاری دارد و از یکاهای مختلفی نیز پشتیبانی میکند که در این بین یکاهای تعریف شده در سازمان استاندارد SI را نیز پشتیبانی میکند. این برنامه طراحی شده است تا مهندسین بتوانند با شفافیت بیشتری کاری طراحی سازه ها، تحلیل، بررسی و بهینه سازی آن را انجام دهند و به این ترتیب با کاهش خطاهای انسانی و همچنین کاهش مدت زمان توسعه طرح، کارشان را سریعتر به اتمام برسانند و در هزینه ها و منابع مورد نیاز صرفه جویی موثری داشته باشند.

امکانات و ویژگی های ASDIP Structural Retain:
رابط کاربری ساده و مرتب
پشتیبانی از مقررات و استانداردهای روز صنعت ساختمان
سازگاری با نسخه های مختلف ویندوز
پشتیبانی از مقررات ساختمانی IBC-12، ACI 318-11 و MSJC-11
امکان ویرایش و بازبینی قسمتهای مختلف طراحی
تحلیل بار وارده بر دیوارهای حامل و بهینه سازی و استحکام نقاط ضعیف
پشتیبانی از یکاهای مختلف اندازه گیری از جمله واحدهای سازمان استانداردسازی یکاها یعنی SI
امکان شخصی سازی قسمتهای مختلف برنامه برای طراحی دقیقتر و مطابق با نیازها
طراحی سریع دیوارهای محافظ
و …

Description

ASDIP RETAIN is a structural engineering software utilized by engineers for design of retaining walls. ASDIP RETAIN is based upon the latest IBC / ACI 318 specifications.

ASDIP RETAIN software is also able to design masonry stems per the latest MSJC provisions. ASDIP RETAIN substantially simplifies time-consuming calculations for structural engineering design.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری