Autodesk PartMaker 2017 SP2

Autodesk PartMaker 2017 SP2

  • کاربرد : نرم افزار برنامه ریزی و بهینه سازی دستگاه های CNC و ماشین کاری
  • نسخه :Version 2017 SP2
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : Autodesk
  • سال تولید : 2018

توضیحات

نرم افزاری برای برنامه ریزی و بهینه سازی دستگاه های CNC و ماشین کاری است. این برنامه یک راه حل مهندسی CAD/CAM است که در حال حاضر، تعداد زیادی از شرکت ها و سازمان های پیشرو در صنایع ماشین کاری از آن استفاده میکنند. با استفاده از این برنامه مهندسین میتوانند برنامه هایی بهینه برای به کار گیری دستگاه های CNC جهت برش کاری، ورق کاری و … تهیه کنند. این برنامه از اکثر ماشین های CNC که در بازار امروز مورد استفاده است پشتیبانی میکند و شما میتوانید برای تمامی این ماشین ها برنامه مورد نظر خود را تولید کنید. با استفاده از موتور شبیه ساز سه بعدی این برنامه به سادگی میتوانید تمامی فرایند تولید را به صورت سه بعدی زیر نظر داشته باشید و قبل از ارائه برنامه NC به ماشین و متحمل شدن خسارات احتمالی همه چیز را به صورت مجازی شبیه سازی کنید تا از خطاهای احتمالی و هزینه های سربارشان موصون بمانید. همچنین ماژول های زیادی نیز برای این ابزار تولید شده است که بنا بر نیاز خود میتوانید امکانات این ابزار را طبق خواسته خود افزایش دهید.

Delcam Partmaker برنامه ای همه جانبه برای برنامه ریزی انواع دستگاه های فرز، برشکاری، تراشکاری و … است. این برنامه کاربردهای فراوانی در پزشکی، دندانپزشکی، هوا و فضا، مخابرات، خودرو سازی و سیستم های تولید و انتقال انرژی دارا میباشد و افراد زیادی در سراسر دنیا برای افزایش بهره وری و کاهش خطاهای احتمالی به صورت روزانه و جدی در فعالیتهایشان از این برنامه استفاده میکنند.

نسخه جدید این نرم افزار با عنوان Autodesk PartMaker 2017 و زیر مجموعه ای از Autodesk FeatureCAM در سایت موجود است.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری