AVEVA Bocad Suite 2.2.0.3

AVEVA Bocad Suite 2.2.0.3

  • کاربرد : نرم افزار طراحی، مدلسازی و آنالیز سازه های پیچیده صنایع نفت، گاز، پتروشیمی و کارخانه های تولیدی
  • نسخه :Version 2.2.0.3
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : AVEVA Bocad
  • سال تولید : 2018

توضیحات

AVEVA Bocad است. این برنامه در کلاس کاری خود جزء برترین محصولات مهندسی محسوب میشود و متخصصین و کارشناسان به صورت کارآمدی در صنایع کوچک و بزرگ برای طراحی، مدلینگ و آنالیز سازه های مورد نیاز خود از این برنامه استفاده میکنند. طراحی در این نرم افزار به صورت سه بعدی و واقع گرایانه است و در بخش آنالیز انعطاف پذیری بالایی به متخصصین میدهد.

اعمال تغییر در واحد مدلسازی به صورت خودکار نتایج آنالیز را دستخوش تغییر میکند که به نوبه خود بر روی گزارشهای ایجاد شده تاثیر مستقیم خواهد گذاشت. این برنامه در بخش گزارش سازی نیز به صورت تفصیلی و دقیق تمامی اطلاعات مورد نیاز برای بحث و گفتگو و تصمیمی گیری بر روی سازه را در اختیار شما قرار میدهد که با فرمت مناسبی میتوانید بر روی کاغذ چاپ کنید. این محصول با فراهم کردن بستری مناسب برای همکاری تیمی، مبتنی بر اعتماد و دقت بالا باعث میشود تا پروژه های طراحی و تحلیل سازه در موعد مقرر و با بودجه پیش بینی شده به اتمام برسند و بدون ایجاد وقفه بر روی جزئیات، فرصت بیشتری برای تصمیم گیری در خصوص موضوعات راهبردی کسب و کار خود داشته باشید. این نرم افزار در حال حاضر توسط بسیاری از صنایع از شاخه معماری گرفته تا معدن، حفاری، صنایع دریایی، توزیع و انتقال و … مورد استفاده قرار میگیرد.

امکانات و ویژگی های AVEVA Bocad Suite:
محیط یکپارچه و کامل برای انجام انواع پروژه های طراحی، مدلسازی و آنالیز سازه
ابزارهایی کارامد برای طراحی برجها و سازه های پیچیده
امکان مدلسازی و آنالیز دکلهای نفت و گاز
قابلیتهای مختلف برای طراحی انواع دیوارها و سقفهای کاذب
امکان ساخت سازه های ساحلی و دریایی
و …

Description

AVEVA has presented the 2.2.0.3 version of AVEVA Bocad Suite, is a best-in-class, 3D structural detailing and fabrication solution offering all disciplines an ideal platform for the creation of a multi-material construction model for the most complex structures.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری