AXSYS Engine CONNECT Edition 10.00.00.22

AXSYS Engine CONNECT Edition 10.00.00.22

  • کاربرد : طراحی کارخانه جات و واحدهای صنعتی
  • نسخه :Version 10.00.00.22
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : BENTLEY SYSTEMS
  • سال تولید : 2018

توضیحات

زیرمجموعه ای از محصولات شرکت بنتلی جهت طراحی کارخانه جات و واحدهای صنعتی است. با استفاده از این نرم افزار امکان مدلسازی و طراحی کارخانه های پیچیده در حالت دو بعدی میسر است. یکی از ویژگی های بارز این مجموعه مدیریت آسان تغییرات است. شما در هر قسمتی از مدل طراحی شده تغییری ایجاد کنید، این تغییر به صورت خودکار بر روی واحدهای دیگر سیستم تاثیر خواهد گذاشت و اطلاعات آن قسمتها را به صورت هماهنگ بروزرسانی میکند.

یکی دیگر از ویژگی های این برنامه و چه بسا اکثر برنامه های شرکت بنتلی، امکان همکاری گروهی بر روی پروژه هاست. پروژه هایی همچون طراحی و مدلسازی تاسیسات اتمی معمولا کار یک نفر نیست. برای قسمتهای مختلف از تخصصهای گوناگونی استفاده میشود و نتیجه نهایی توسط تیمی از متخصصین ارائه خواهد شد. این محصول چارچوب مناسبی برای فعالیتهای تیمی تدارک دیده است که بر مبنای آن اعضای تیم بدون نگرانی از تغییرات صورت گرفته میتوانند در یک محیط مجتمع بر روی واحدهای محوله کار خود را انجام دهند.

برنامه به صورت خودکار این تغییرات را مدیریت و یکپارچه میکند. محصول حاضر شامل دو نرم افزار AXSYS.Process و همچنین AXSYS.Engine است. که اولی برای مدلسازی دو بعدی واحدهای صنعتی همچون پتروشیمی، واحدهای تولید برق و … استفاده میشود و دومی برای طراحی و مدلسازی نقشه تاسیسات اتمی و هسته ای کاربرد دارد. هر دو از یک چارچوب مشترک و یکپارچه استفاده میکنند و متخصصین میتواندد بدون نگرانی از مدیریت تغییرات، پروژه خود را توسعه دهند. ضمنا این نکته را هم ذکر میکنیم که این برنامه تنها قسمتهای فنی مرتبط با کارخانه و خطوط تولید و … را پیاده سازی نمیکند. با استفاده از این برنامه امکان طراحی قسمتهای اداری، واحدهای کنترل و مانیتورینگ و … نیز وجود دارد. استفاده از این محصول تاثیر محسوسی در شتاب گرفتن فرایند توسعه پروژه های جاری شما خواهد داشت.

Description

Bentley Systems Incorporated, the leading company dedicated to providing comprehensive software solutions for sustaining infrastructure, has released the 10.00.00.22 version of AXSYS Products CONNECT Edition. This products deliver optimal 2D conceptual plant designs by comparing more alternatives.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری