Gerber AccuMark Family 9.0.0.245

Gerber AccuMark Family 9.0.0.245

  • 2.4 (11 رای)
  • کاربرد : نرم افزار طراحی الگوی لباس
  • نسخه :Version 9.0.0.245
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : Gerber Technology LLC
  • سال تولید : 2018

توضیحات

نرم افزاری حرفه ای برای طراحی الگوی لباس است. با استفاده از این برنامه به راحتی میتوانید الگوهایی که بر روی کاغذ ترسیم کرده اید را وارد برنامه کنید و به صورت دیجیتالی و کاملا دقیق الگوهای مورد نظر را تنظیم و در ابعاد مختلف تولید کنید. این برنامه از جداول سایز بندی استاندارد جهانی برخوردار است و بخشهای زیادی از کار را به صورت خودکار و هوشمند انجام میدهد. برنامه قابلیتهای فراوانی برای طراحان الگو فراهم آورده است که انجام دستی بعضی از آنها بر روی کاغذ غیر ممکن است و یا زمان بسیار زیادی میطلبد.

در این برنامه تولیدکنندگان البسه میتوانند قطعات پارچه و الگوهای مختلف لباس را با هر نوع سلیقه ای در طول پارچه چیدمان کرده و با این کار میزان دور ریز پارچه ها را به حداقل ممکن برسانند. در مقیاسهای صنعتی کوچکترین دور ریزی خسارات مالی زیادی به همراه دارد و صنایع نساجی تلاش زیادی برای کاهش این دور ریز ها میکنند. این برنامه و سایر برنامه های مشابه با هوشمند کردن فرایند طراحی الگو کمک زیادی به این موضوع میکنند. یکی از قابلیتهای متمایز این برنامه امکان نمایش سه بعدی الگوی طراحی شده بر تن مانکن است.

در واقع قبل از شروع دوخت و دوز فیزیکی و واقعی لباس، یک نمونه شبیه سازی شده با ابعاد و سایزهای مشخص بر تن مانکن به صورت سه بعدی نمایش داده میشود تا در صورت وجود مشکل پیش از متحمل شدن هزینه ها جلوی این اشتباهات گرفته شود. به مهندسین نساجی و طراحان الگو که علاقه مند به فعالیت حرفه ای در این حوزه هستند توصیه میکنیم از این برنامه در جهت افزایش انعطاف و سرعت کاری خود استفاده کنند. کیفیت و دقت کاری این برنامه بسیار بالاست و صنایع تولید پوشاک زیادی در سراسر دنیا در تولیدات خود از این برنامه به صورت حرفه ای استفاده میکنند.

Description

Pattern design software for the fashion and apparel industry
For decades, our industry-leading AccuMark® software has been helping you design, develop and take your products to market faster and more efficiently. Now with our dynamic new AccuPlan™ and AccuMark 3D modules, you can take that speed and productivity to a whole new level.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

  • پرویز نجفی
    (19:08)   1402/9/2
    گزارش تخلف گزارش تخلف دارد
    دانلود نمیشه
  • بهراد مطهری
    (11:19)   1399/8/18
    گزارش تخلف گزارش تخلف دارد
    بهراد مطهری هستم .ایمیل رو گذاشتم تو این نظر که در صورت تمایل به راهنمایی برای نصب برنامه و کرک بتونین با من ارتباط داشته باشین. منتظر پاسختون هستم. لطفا کامل کامل توضیح بدین .
  • بهراد مطهری
    (11:17)   1399/8/18
    گزارش تخلف گزارش تخلف دارد
    من به خاطر این نرم افزار 20 تومن اشتراک ماهانه دادم و دانلودش کردم. الان نمیتونم کرکش کنم و اصلا کرک کار نمیکنه. لطفا راهنمایی بکنین با جزییات و بصورت گرافیکی همراه با تصویر. نرم افزار های زیادی رو نصب و کرک کردم ولی این نرم افزار اصلا نصبش راحت نیست یا شاید هم فایل ها مشکل دارن. سه روز تمام تو نصبش موندم و دیگه کلافه شدم. لطفا راهنمایی کنین. ممنون.
  • گلناز
    (22:58)   1399/6/9
    گزارش تخلف گزارش تخلف دارد
    برای نصب کامل شماره‌ی لایسنس می‌خواد. مگه کرک شده نیست؟ باید چیکار کرد؟

بارگزاری