IMOLD V13 SP4.2 Premium for SolidWorks 2011-2017 x64

IMOLD V13 SP4.2 Premium for SolidWorks 2011-2017 x64

  • کاربرد : افزونه یکپارچه و قدرتمند برای نرم افزار SolidWork
  • نسخه :Version 2011-2017 x64
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 64 Bit
  • تولید کننده : Manusoft
  • سال تولید : 2018

توضیحات

یک افزونه یکپارچه و قدرتمند برای نرم افزار SolidWork است که تلاش میکند تا فرایند طراحی قالب را ساده و خودکار کند. این افزونه با طراحی موثر و راهنمای قدم به قدم تا زمان کامل شدن طراحی قالب همراه شما خواهد بود. IMOLD for SolidWorks این تونایی را به طراحان میدهد تا به سادگی و با سرعت بالا طرحهای اولیه خود را در مدت زمان کمی طراحی کنند که این باعث افزایش بهره وری آنها خواهد شد. این ابزار یکی از محصولات طلایی و تایید شده برای سالیدورک است و ضمن ساده و جذاب کردن فرایند طراحی قالب، امکان مونتاژ هزاران قطعه با عملکرد مطلوبی را در اختیار شما قرار میدهد شما چه از اجزاء استاندارد و چه از اجزاء سفارشی برای طراحی استفاده کنید در هر حال IMOLD طراحان را قادر به تولید اجزای جدید و سفارشی میکند و آنها را با استانداردهای شرکت ترکیب میکند. منوهای هوشمند IMOLD باعث شده تا یادگیری این افزونه بسیار آسان شود و با کمترین هزینه برای آموزش این ابزار، امکان بازگشت سریع سرمایه وجود دارد. در حال حاضر این ابزار شامل چندین ماژول به شرح ذیل است:

Data Preparation
Project Control
Core / Cavity Builder
Mold Layout Design
Feed System Design
Moldbase Design
Ejector Design
Slider / Lifter Design
Cooling Channel Design
Components / Screws
Drawings
Electrode Design
این محصول زمان طراحی قالب را به صورت چشمگیری کاهش میدهد، ابزارهای گسترده این محصول برای طراحی قالب، انجام سخت ترین و خسته کننده ترین کارها را خیلی ساده میکند، کارهایی که قبلا روزها طول میکشید اکنون در چند ساعت قابل انجام است. IMOLD for SolidWorks عصاره یک دهه تلاش و تجربه در حوزه طراحی قالب با کامپیوتر است که امروز به عنوان یک راه حل بهینه برای نیازهای پیچده و در حال رشد صنعت طراحی قالب به جامعه مهندسی ارائه شده است.

Description

Manusoft Technologies announces update the release of IMOLD V13, the latest version with new and exciting user driven enhancements of its leading Computer-aided Mold Design (CAMD) software.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری