Schlumberger Techlog 2015.3 Revision 158051 x64

Schlumberger Techlog 2015.3 Revision 158051 x64

  • 5.0 (1 رای)
  • کاربرد : نرم افزار پردازش داده های مربوط به زمین شناسی و حفاری
  • نسخه :Version 158051 x64
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 64 Bit
  • تولید کننده : Schlumberger
  • سال تولید : 2018

توضیحات

یک نرم افزار بسیار قدرتمند با محیطی کاملا یکپارچه همراه با تمامی ویژگی های که برای پردازش داده ها و نشان دادن نتایج مورد نیاز است می باشد. این نرم افزار قادر است تا به پردازش داده های مربوط به زمین شناسی، حفاری, مخزن و مهندسی تولید و ژئوفیزیک بپردازد. از دیگر توانایی های این نرم افزار می توان به زمین شناسی شامل آنالیز لاگ های تصویری، آنالیز بافت، آنالیز لاگ دیپ میتر، آنالیز مغزه و …، حفاری شامل آنالیز پایداری دیواره چاه اشاره کرد.

ویژگی های نرم افزار Schlumberger Techlog:
Studio environment: نرم افزار Techlog در حال حاضر از محیط استودیو چند رشته ای گردش کار و همکاری نزدیک تر ازقبل استفاده می کند. این تحول قابل توجه باعث بهبود داده ها شده است. محیط استودیو دارای ویژگی هایی مانند اعلان ها، مخازن و پروژه مرورگرها و ابزارهای همکاری متفاوتی است.
Ocean framework: توسعه پذیری از طریق چارچوب توسعه نرم افزار محبوب ترین ویژگی این نرم افزار می باشد. این تغییر گام در بهره وری و مقیاس پذیری با باز کردن بستر های نرم افزاری برای برنامه های مبتکرانه و ساخت پلاگین توسط شرکت های شخص ثالث میسر شده است.
Techlog platform: قابلیت ذخیره لایسنس برای استفاده میان افراد مختلف کمپانی، اضافه شدن ریبون.
Geomechanics: ژئو مکانیک
Geology: این قابلیت باعث آوردن پیشرفت در قابلیت گردش کار الگوریتم و توانایی استخراج صفحه ارتباط در LogView با استفاده از یک موتور گرافیکی شده است.
Petrophysics: ماژول Petrophysics 3D با حالت محلی لایه مدل و مدل EcoScope نوترون سریع، به جلوپیشرفت کرده است.
Drilling: حفاری تجزیه و تحلیل شامل تفکیک عملیات و جادوگر حفاری برای حفاری عملکرد و گردش برای تمیز کردن سوراخ به روز شده است.
Geophysics: این بخش دارای قابلیت های فیزیک سنگ شامل جایگزینی مایعات multimineral، برشی به سرعت مدل سازی upscalingو دامنه در مقابل زاویه (آوا) تجزیه و تحلیل می باشد.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری