Vensim DSS 6.4E

Vensim DSS 6.4E

  • 3.7 (6 رای)
  • کاربرد : نرم افزار شبیه سازی برای بهینه سازی عملکرد سیستم های واقعی
  • نسخه :Version 6.4E
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : Ventana Systems
  • سال تولید : 2018

توضیحات

نام نرم افزار شبیه سازی برای بهینه سازی عملکرد سیستم های واقعی می باشد. با استفاده از این نرم افزار، می توانید مدل های دینمایکی را آنالیز کنید و آن ها را توسعه دهید. ما بر روی چنین مواردی تاکید می کنیم: سازگاری با نسخه های بعدی، کیفیت بالا به همراه چک های واقعی، ارتباط با داده ها و روش کالیبراسیون پیچیده، انعطاف پذیری در اشتراک گذاری مدل های مختلف، آنالیز قوی مدل ها به همراه شبیه سازی Monte Carlo و … این برنامه برای مدل های پیچیده و بزرگ به شکل خاص طراحی شده است.
می توانید انواع طرح های خود را توسط این برنامه مدیریت نمایید. این برنامه قابلیت Causal Tracing را برای سازمندهی و ساختار ها فراهم می سازد و با حساسیت بالای Monte Carlo، امکان بهینه سازی بیش از همیشه به نظر می رسد. برنامه های انتخابی Vensim را می توانید با استفاده از Venapp builder توسعه دهید یا در صورت نیاز، با استفاده از برنامه هایی نظیر Visual Basic, C, C++, Visual C++, Delphi, Excel و دیگر برنامه های برنامه نویسی، برنامه دلخواه خود را ایجاد نمایید و توسعه دهید. در این برنامه الگوریتم های پیشرفته ای برای تخصیص منابع نیز وجود دارد.

در صورتی که نمی دانید چگونه باید با این برنامه کار کنید، سایت اصلی این برنامه منابعی اختصاصی را در اختیار شما قرار داده است که با ویژگی های این برنامه بیشتر آشنا شوید و نحوه استفاده از آن ها را بیاموزید.

امکانات و ویژگی های نرم افزار Vensim :
– دارای ویژگی Causal Tracing
– امکان بهینه سازی مدل ها
– وجود الگوریتم های تخصیص منابع
– وجود قابلیت Venapp Flight Simulators
– رابط کاربری منحصر به فرد
– امکان توسعه دادن vensim های دلخواه با استفاده از زبان های برنامه نویسی مختلف
– پشتیبانی از مدل های پیچیده برای مدیریت

Description

Vensim DSS is what is needed for managing large and mode complicated models. It provides Causal TracingTM of structure and behaviour, and has Monte Carlo sensitivity, optimization and subscripting (array) capabilities.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

  • مریم ابارشی
    (11:08)   1399/7/25
    گزارش تخلف گزارش تخلف دارد
    با عرض سلام و تشکر از شما

بارگزاری