Debenu PDF Maximus 2.0.2.10

Debenu PDF Maximus 2.0.2.10

  • کاربرد : نرم افزار ارائه و تهیه ابزار های ویرایش PDF
  • نسخه :Version 2.0.2.10
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : Debenu
  • سال تولید : 2018

توضیحات

نرم افزاری کامل برای ارائه و تهیه ابزار های ویرایش PDF می باشد. اگر در توسعه نرم افزار خود به قسمتی برای نمایش، پرینت، ارائه و یا جداسازی نیاز داشتید، Quick PDF Library به راحتی آن قسمت را برای شما پر خواهد کرد. بیش از 900 تابع کتابخانه ای از پیش تعریف شده به زبان های C، C++، Objective C، Swift، پایتون، دلفی، PHP، ویژوال بیسیک، VB.NET، ASP و … در این نرم افزار وجود دارد. توسعه دهنده، در همه سطوح می تواند از این ابزار برای کار با فایل های PDF استفاده کنند. این نرم افزار، یک API قدرتمند برای سرعت بخشیدن به برنامه نویسی شما دارد به نام PDF Viewer SDK.

PDF Viewer SDK بسته توسعه نرم افزاری از سوی Debenu می باشد که به شما اجازه می دهد، فایل های PDF را در نرم افزار خود نمایش دهید. این بسته قدرتمند توسعه، خیلی ساده وسریع در نرم افزار شما پیاده سازی شده و به شما اجازه می دهد فایل های PDF را بدون نیاز به مهارت خاص کار با آن ها، در برنامه خود نمایش دهید. PDF Viewer SDK به عنوان یک افزونه عمل می کند (نرم افزار مستقلی نیست) و برای اجرای آن باید نرم افزار Quick PDF Library را در سیستم خود داشته باشید. در حین این که با نرم افزار Quick PDF Library، محیط نمایش PDF را برای خود طراحی می کنید، PDF Viewer SDK فرآیند را تسریع کرده و امکانات بیشتری در اختیار شما قرار می دهد.

ویژگی های نرم افزار Quick PDF Library :
ساخت، ارائه و پرینت فایل های PDF
ایمن سازی، امضا زدن و محافظت فایل های PDF
ساخت، پر کدن و ویرایش فرم های PDF
شکفتن، ادغام، افزودن و ترکیب فایل های PDF
تبدیل EMF به PDF
استخراج متون و عکس ها از فایل های PDF
کار با لایه های PDF
افزودن متن، عکس و بارکد به PDF
ویرایش مشخصات اولیه فایل PDF
پشتیبانی پیشرفته از JavaScript، بوک مارک ها، وکتور ها و PDF های مکانی

Description

Debenu PDF Maximus offers unrivaled PDF productivity gains for businesses and individuals by allowing the creation of Action Lists to control the simplest or most complex PDF workflows in an easy and standardized way. Action Lists are made up of Actions such as Image to PDF, PDF to Text or Digital Signatures, and can applied to single documents in Windows Explorer or Debenu PDF Reader. Capable of batch processing thousands of documents in Debenu PDF Maximus or even in automated workflows with Watched Folders. Our goal with Debenu PDF Maximus has always been to remove the wasted time and costliness of inefficient workflows that involve PDF. With the release of version 2.0 our goal was to take things to the next level. With the productivity gains built in we have done this using new features such as Digital Signatures, Windows Exporer integration, a completely re-designed user interface and a new Server version, to name just a few improvements. said Debenus CEO, Karl De Abrew.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری