Intuit TurboTax Premier 2017

Intuit TurboTax Premier 2017

  • کاربرد : نرم افزار امور حسابداری و مالیاتی
  • نسخه :Version 2017
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : Intuit
  • سال تولید : 2018

توضیحات

نرم افزاری مناسب برای انجام امور حسابداری و مالیاتی است. این برنامه محصول شرکت Intuit است و جهت حسابداری و اداره امور مالیاتی سیستم های تجاری کوچک طراحی شده است. این برنامه برای سیستم عامل ویندوز عرضه شده است و تقریبا تمامی قسمتهای مورد نیاز برای حسابداری کسب و کارهای کوچک را شامل میشود. مزیت این برنامه ترکیب امور حسابداری و مالیاتی در کنار یکدیگر است که این موضوع باعث شده است تا بسیاری از محاسبات مالیاتی به صورت خودکار توسط برنامه انجام شود. این محاسبات بر مبنای اطلاعات ورودی و بر اساس روشهای گوناگونی محاسبه میشود که همه آنها بر اساس وضعیت کسب و کار شما قابل تنظیم هستند. برنامه از انعطاف پذری بالایی برخوردار است. در قسمت تنظیمات میتوانید تمامی قسمتهای برنامه را هماهنگ با تجارت خود تغییر دهید.

Intuit TurboTax تاریخ اقساط وامها، تاریخ پرداخت مالیاتها و سایر موارد را ذخیره میکند و در موعد مقرر جهت یادآوری به شما آلارم میدهد. در این نرم افزار امکان تعیین قواعد خودکار نیز وجود دارد، به عنوان مثال تعیین کنید که به صورت خودکار اقساط وام ها در تاریخ مشخصی از موجودی شما کسر و در سیستم ثبت شود و موارد مشابه دیگر. یکی از مهمترین قسمتهای هر برنامه حسابداری و مالی بخش گزارشهای آن است. این برنامه نیز دارای گزارشات متنوع و گسترده ای است. شما میتوانید از تمامی اطلاعات ذخیره شده که به تفکیک گروه مشخص شده اند گزارش تهیه کنید. محتوای گزارشها کاملا بر اساس نیاز شما متغیر و قابل تعریف است. تمامی گزارشات در فرمتهای مختلفی قابل خروجی گرفتن هستند و ضمنا مناسب چاپ بر روی کاغذ نیز میباشند.

Description

TurboTax Premier Investments & rental property. We can automatically import investment info from participating financial institutions. Sold employee stock? We will automatically determine your correct basis for shares purchased even at different times or different prices. Import investment info
We can automatically import investment info from participating financial institutions.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری