Petroleum Experts IPM 7.5.600

Petroleum Experts IPM 7.5.600

  • 3.2 (5 رای)
  • کاربرد : نرم افزار شبیه سازی و بهینه سازی و مدلسازی چاه های نفت
  • نسخه :Version 7.5.600
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : Petroleum Experts
  • سال تولید : 2018

توضیحات

برنامه ای برای شبیه سازی و بهینه سازی شبکه های سطحی، مدلسازی چاه نفت، مدلسازی سیستم تقطیر، مدلسازی سیستم های تزریق آب و گاز در چاه های نفت، مدلسازی تاثیرات منافذ موجود در اطراف چاه و …میباشد. مجموعه نرم افزار های IPM از جمله GAP, PROSPER, MBAL, PVTP, REVEAL and RESOLVE میتوانند به صورت یک پارچه با یکدیگر اجرا شوند. که به مهندسین اجازه ی طراحی کامل زمینه ها را میدهد. مدل می تواند شامل مخزن تمام چاه و سطح سیستم جمع آوری باشد. IPM می تواند مدل و بهینه سازی تولید و آب و یا سیستم تزریق گاز به طور همزمان انجام دهد. با کامل شدن مدل مخزن چاه و سیستم های سطح و تاریخچه تولید همسان، سیستم تولیدمی تواند بهینه سازی و تولید پیش بینی را اجرا کند. رویکرد منحصر به فرد جهانی به مهندسین این اجازه را میدهد که برای تعیین تنظیمات بهینه به حداکثر تولید یا درآمد، حساب همه محدودیت های که در سیستم تنظیم وجود دارد بگیرد. این نتایج پس از آن می تواند برای اجرای تنظیمات در سطح زمینه برایرسیدن به اهداف بهینه سازی مورد استفاده قرار گیرد. به معنای واقعی کلمه چند هزار رشته در سراسر جهان وجود دارد که برای مدیریت و بهینه سازی از IPM استفاده میکنند. با استفاده از RESOLVE و OpenServer IPM میتواند نرم افزارهای PETEX را به نرم افزارشخص ثالث مخزن شبیه سازی و شبیه سازی فرآیند متصل کند.

امکانات و ویژگی‌های Petroleum Experts IPM:
– شبیه سازی شبکه های سطحی

– بهینه سازی شبکه های سطحی

– مدل سازی چاه نفت

– مدل سازی سیستم تقطیر

– مدل سازی سیستم های تزریق اب

– اجرای تنظیمات برای رسیدن به اهداف بهینه سازی

– مدل سازی تاثیرات منافذ موجود در اطراف چاه

– طراحی کامل زمینه های مورد نیاز

– اجرا کردن بهینه سازی و تولید پیش بینی

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری