3DQuickMold 2014 SP2.0 for SolidWorks 2011-2015

3DQuickMold 2014 SP2.0 for SolidWorks 2011-2015

  • کاربرد : نرم افزار ساخت قالب های تزریق پلاستیک
  • نسخه :Version 2014 SP2.0 f
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • سال تولید : 2018

توضیحات

نرم افزاری حرفه ای برای ساخت قالب های تزریق پلاستیک است. هدف نخست ساخت این محصول حل مشکلات پیچیده فرایند طراحی قالبهای تزریق پلاستیک است. در این برنامه، راه حلهایی که واقعا در صنعت جواب پس داده است مورد استفاده قرار میگیرد. سادگی استفاده از این برنامه و قدرت و قابلیتهای بی نظیر آن در طراحی قالب توسط کاربرانش تایید شده است.

3DQuickMold به محض ارائه در بازار در کمتر از 2 سال به یکی از پیشروهای این صنعت تبدیل شد و نرخ رشد بسیار خوبی در این مدت داشته است. یکی از مواردی که مهندسین قالب وقت زیادی صرف آن میکنند تقسیم بندی قالب میباشد. این برنامه با ترکیب تجربیات موفق قالب سازی و قابلیتها و توان مدلسازی قدرتمند نرم افزار سالیدورک با سرعت و دقت بالایی کار تقسیم قالب را برای مهندسین بسیار ساده میکند.

همچنین این برنامه با فراهم کردن انواع گردش کارها انعطاف زیادی را برای ساخت قالب فراهم می آورد. به عنوان مثال کاربران میتوانند رویکرد بالا به پایین و یا پایین به بالا را برای طراحی قالب انتخاب کنند. در رویکرد بالا به پایین کاربر ساختار اصلی قالب را بدون در نظر گرفتن جزئیات طراخی میکند و به مرور به سمت جزئیات و تقسیم قالب پیشروی میکند ولی در رویکرد پایین به بالا تقسیم قالب قبل از ساخت قسمتهای ساختاری انجام میشود. 3DQuickMold با فراهم کردن رویکردهای مختلف به کاربران اجازه میدهند تا در هر مرحله از کار امکان سوئیچ کردن بین روشهای مختلف در دسترس باشد.

این محصول با همه قابلیتهایی که دارد به نحو احسن از منابع سخت افزاری استفاده میکند و حتی طراحی پیچیده ترین قالبهای تزریق پلاستیک با تعداد قطعات زیاد کوچکترین تاثیر سوئی روی روان کار کردن برنامه و کارایی آن نخواهد داشت. 3DQuickMold نرم افزاری تمام و عیار برای مهندسین طراحی قالب است.

Description

3DQuickMold® is a professional plastic mold design solution. The prime objective of developing 3DQuickMold® is to solve very complicated plastic mold design problem. 3DQuickMold® follows the industrial practices and use the same workflow in mold shops. The ease of use and powerful mold design capabilities have been verified by the early users of 3DQuickMold®. With the introduction of 3DQuickMold® in the market for less than two years, 3DQuickMold® is leading in market acceptance and growth rate in the market. 3DQuickMold® makes itself stand out from the competition in the mold splitting functions and the ways it guide mold engineers to complete the design task.

3D QuickTools Ltd. takes up the international distribution for 3DQuickMold to compliment its own die design solutions in order to provide a complete mould and die solution to worldwide customers.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری