Bentley GSA+FEM v19.00.41.00

Bentley GSA+FEM v19.00.41.00

  • 3.0 (1 رای)
  • کاربرد : نرم افزار چالش های ژئوتکنیکی و تجزیه و تحلیل آن
  • نسخه :Version 19.00.41.00
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : Bentley Systems, Incorporated
  • سال تولید : 2018

توضیحات

نرم افزار ارائه راه حل برای حفظ زیر ساخت ها از کمپانی Bentley که بروزرسانی نرم افزار ژئوتکنیکی 2014 را اعلام کرده است. یک مجموعه جامع یکپارچه که دارای طیف گسترده ای از چالش های ژئوتکنیکی و تجزیه و تحلیل از جمله تقویت حفاری, نگه داشتن دیواره ها, پایه و اساس, پایداری شیب ها, تونل ها و ستون می باشد. ماژول های یکپارچه به اشتراک گذاشتن یک گردش کار مشترک, اجازه می دهد تا طرح را مطابق با استاندارد ها و مشخصات صنعت جایگزین کنید. همچنین تجزیه و تحلیل مراحل ساخت و ساز گسسته, آنالیز سناریو های مختلف یا ارزیابی راه حل تحلیلی در برابر روش المان محدود از مشکلات ژئوتکنیک است. نرم افزار Bentley GeoStructural Analysis توسط مهندسین با تجربه طراحی شده که دارای درک استاندارد ها و الزامات هستند.

ویژگی و امکانات Bentley GeoStructural Analysis :
شامل تجزیه و تحلیل حفاری و حفظ و نگهداری دیواره
GeoStructural Excavation Analysis: طراحی شده برای رسیدگی به تجزیه و تحلیل حفاری و دیواره ها, که مناسب ترین مجموعه برای شرکت های کوچک است که شامل برنامه های: فشار زمین, طراحی ورق و پایداری شیب می باشد.
GeoStructural Finite Element Analysis: مجموعه شامل ابزار برای انجام مدل سازی المان محدود برای طیف وسیعی از مشکلات ژئوتکنیکی شامل حفاری, شیب زمین, تونل و پرتو های پی ریزی
GeoStructural Foundation Analysis: ماژول های طراحی, که کاربر را قادر می سازد به سرعت و راحتی به منظور تسهیل طراحی, تست و بهینه سازی پایه های مختلف به توسعه سناریو های پیچیده بپردازد.
GeoStructural Retaining Wall Analysis: طیف وسیعی از ماژول برای طراحی در عمق, درست و مقاوم در برابر شکست, برای حفظ انواع ساختار دیواره.

Description

Bentley GeoStructural Analysis software solutions to maintain the infrastructure of the company Bentley has announced that the software update geotechnical 2014. A comprehensive suite integrated with a wide range of challenges, including boosting drilling geotechnical analysis, keeping walls, foundation, slope stability, tunnels and column. Integrated modules share a common workflow, allows the design conforms to industry standards and specifications to replace. The analysis also discrete stages of construction, analysis of different scenarios or to evaluate analytical solution of geotechnical problems is the finite element method. Bentley GeoStructural Analysis software designed by experienced engineers who understand the standards and requirements are.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری