CADprofi 11.09

CADprofi 11.09

  • 4.0 (1 رای)
  • کاربرد : افزونه ای قدرتمند برای نرم افزار CAD
  • نسخه :Version 11.09
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : CADprofi
  • سال تولید : 2018

توضیحات

نرم افزاری است که در قالب یک افزونه قدرتمند، قابلیتهای زیادی را به نرم افزار مشهور CAD می افزاید. این برنامه به کاربران کمک میکند تا پروژه های معماری، مکانیکی و تاسیسات لوله کشی و الکتریکی را به راحتی طراحی کنند. CADprofi شامل چهار ماژول Mechanical, Architectural, HVAC&Piping و Electrical است که کاربران میتوانند با هزینه کمی محدوده وسیعی از امکانات، دستورات و کتابخانه های قدرتمند را به محیط CAD مورد نظر خود وارد کنند.

این نرم افزار شامل گستره وسیعی از سمبلهای کاربردی و استاندارد در حوزه های مکانیک، معماری، لوله کشی و تاسیسات الکتریکی است. این سمبلها در قالب چند ده کتابخانه مختلف در اختیار کاربران قرار داده شده که امکان داخل کردن و تعیین ویژگی های‌شان به صورت خودکار تنها بخشی از مزیتهای این برنامه است. بعلاوه کاربران CADprofi دامنه ای از کتابخانه های تولید کنندگان مطرح بردهای الکتریکی، سیستمهای حفاظت روشنایی، لوازم و تجهیزات لوله ها/پمپها/مخازن و … و یا اجزاء تاسیسات لوله کشی و … در اختیار خواهند داشت که میتوانند در پروژه های خود استفاده و از مزایای آن بهره مند شوند.

این برنامه ده ها هزار کاربر در سراسر دنیا دارد و همین موضوع میتواند دلیلی بر علت حساسیت شرکت تولید کننده این برنامه روی سازگاری زیاد نرم افزار با سایر محصولات CAD باشد. شرکت تولید کننده به صورت مداوم سازگاری این برنامه را با محصولات CAD افزایش میدهد طوری که در حال حاضر CADprofi از بیشتر نرم افزارها از جمله AutoCAD, ARES Commander, BricsCAD GstarCAD, progeCAD, ZWCAD, IntelliCAD و بسیاری از برنامه دیگر پشتیبانی میکند.

طرح هایی که در این برنامه ترسیم میشود به صورت کامل با فرمت های DWG و DXF سازگار است و به راحتی در سایر برنامه های CAD بدون وابستگی قابل ویرایش خواهد بود. در نهایت این برنامه به دلیل اهداف بین المللی خود از اکثر زبانها از جمله های زبانهای مبتنی بر Unicode مانند انگلیسی، بلغاری، چینی، کره ای، فرانسوی، روسی، رومانیایی، اسپانیایی و …. پشتیبانی میکند که به سادگی در قسمت تنظیمات برنامه قابل تغییر میباشد.

Description

Helps in designing architectural
and mechanical projects, as well as
plumbing and electrical installations.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری