EPCON SiNET 9.2.1.25173

EPCON SiNET 9.2.1.25173

  • کاربرد : شبیه ساز جریان سیالات
  • نسخه :Version 9.2.1.25173
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : EPCON Software
  • سال تولید : 2018

توضیحات

نرم افزاری برای حل ریشه ای مشکلات مرتبط با جریان های سیالی و افت فشار آنها در لوله و تجهیزات کارخانه است. در این برنامه ابتدا دیاگرامی از فرایند کلی سیستم را طراحی میکنید و با استفاده از داده های مورد نیاز آن همچون داده های ورودی، گره ها و تجهیزات مدلسازی اولیه ای انجام میدهید. بعد از این مرحله نوبت شبیه سازی روند حرکت سیال در تمامی قسمت های سیستم است و در نهایت با آنالیز دقیق میزان انحراف لوله ها و مقادیر حداقلی و حداکثری مشخصات لوله ها و تجهیزات سیستم محاسبه میشود.

EPCON SiNET انحراف موجود در لوله ها را بر اساس مقادیر حداقل و حداکثر به صورت رنگی نمایش میدهد تا به راحتی قابل تفکیک باشد. یادگیری این برنامه ساده است و با کمی صرف وقت تمامی قسمتهای آن تحت کنترل شما خواهد بود. آیکونهای مختلفی در نوار ابزار وجود دارد که در یک پلت حاوی بیش از 70 نوع تجهیزات مختلف گردآوری شده است و به راحتی با درگ کردن در محیط کار قابل استفاده هستند. اتصال لوله ها نیز به صورت خودکار و هوشمند انجام میشود.

بسیاری از محصولات در حوزه شبیه سازی جریان سیالات که در بازار عرضه شده اند برای شبیه سازی سیستم های گازی و مایعات بایستی دو محصول جداگانه خریداری کرد ولی برای EPCON SiNET فرقی نمیکند که سیال شما گاز باشد یا مایع، به راحتی میتوانید همه آنها را در یک پکیج واحد شبیه سازی کنید. این برنامه همچنین در بخش آنالیز سنگ تمام گذاشته است و قسمتهای مختلف سیستم را از زوایای مختلف مورد تجزیه و تحلیل قرار میدهد، قابلیتهای مختلفی برای بهینه سازی نهایی سیستم پیشنهاد میدهد و در هر جایی که خطایی بالقوه در سیستم تشخیص دهد به شما اطلاع خواهد داد.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری