ESTECO modeFRONTIER 2016 Win

ESTECO modeFRONTIER 2016 Win

  • کاربرد : راه حلی جامع برای اتوماسیون و بهینه سازی در فرایند طراحی مهندسی
  • نسخه :Version 2016
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : ESTECO
  • سال تولید : 2018

توضیحات

این ابزار شکاف بین ابزارها و تصمیم گیری را پر میکند. این برنامه با ادغام شدن با سایر ابزارهای مهندسی امکان خودکار سازی فرایندهای شبیه سازی و تسهیل فرایندهای تصمیم گیری را برای مهندسین فراهم آورده است. در دنیای کسب و کار های تجاری امروز، رویکرد چند رشته ای یکی از عناصر کلیدی موفقیت در فرایندهای طراحی است. طراحان برای دست یافتن به بهینه ترین حالتهای طراحی نیازمند این هستند که به صورت همزمان از زوایای مختلفی طراحی را مورد بررسی قرار دهند که برای این کار نیز چاره ای جز راه حلهای چند رشته ای و اصطلاحا Multi-Disciplinary وجود ندارد. هر راه حلی به جز استفاده از این تکنیک منجر به افزایش پیچیدگی و عواقب مرتبط با آن خواهد شد.

نرم افزار modeFRONTIER دقیقا با همین هدف عرضه شده است، این برنامه فرایند طراحی را از نقطه نظرهای مختلف و با در نظر گرفتن اهداف، پارامترها و متریک های مختلفی در رشته های متعددی مورد بررسی و آنالیز قرار میدهد و کمک دست بسیار خوبی برای اتخاذ تصمیمات به صورت چند رشته ای است. خط کاری قدرتمند این نرم افزار، اجرای زنجیره پیچییده فرایندهای بهینه سازی طراحی را آسان میکند و نرم افزار با در نظر گرفتن پارامترها و آنالیزهای مختلف بهترین راه حل های ممکن را در اختیار مهندسین قرار میدهد.
تمامی کارهای بهینه سازی در این برنامه تنها با چند کلیک انجام خواهد گرفت. امکان مدلسازی و شبیه سازی فرایندها در یک محیط شبه واقعی قابل انجام است. این برنامه ابزارهای مختلفی برای تحلیل طراحی از جنبه های مختلف داراست که با رعایت توصیه های این برنامه و تصمیمات نهایی کاربر میتوان به طرح هایی از همه لحاظ بهینه دست یافت. در طرح های پیچیده امکان جستجو در بین عناصر و اجزای طراحی امری ضروری است که این برنامه با در اختیار داشتن جستجوگری قدرتمند این کار را هر چه آسانتر کرده است. همچنین به دلیل یکپارچگی خوب این برنامه با سایر ابزارهای مهندسی امکان استفاده از داده های سایر نرم افزارهای مرتبط مانند EXCEL ،ANSYS ،SolidWorks ،Abaqus ،Autodesk ،CATIA و MATLAB مقدور است و میتوان به بهترین شکل در یک پلتفرم واحد به بهینه سازی طراحی محصول پرداخت.

Description

The comprehensive solution for process automation and optimization in the engineering design process. modeFRONTIER modular environment is key to reduce complexity, improve efficiency and cut development time.

modeFRONTIER platform guarantees the management of all logical steps of an engineering design process.

The workflow formalization and the integration with third party tools enable the automation of the simulation process.
A suite of design of experiments and optimization algorithms drive the search for optimal solutions.
Picking the right design gets easier with a set of advanced tools for data analysis and visualization and decision making.

Improving Performance
Automate the engineering process with workflow formalization

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری