Gexcon FLACS v9.0

Gexcon FLACS v9.0

  • 5.0 (1 رای)
  • کاربرد : نرم افزار مدلسازی سه بعدی انفجار، پراکندگی و انتشار گازهای سمی و مواد قابل اشتعال
  • نسخه :Version 9
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : Gexcon
  • سال تولید : 2018

توضیحات

FLACS ابزاری جامع و در عین حال ساده برای مدلسازی سه بعدی انفجار، پراکندگی و انتشار گازهای سمی و مواد قابل اشتعال است. FLACS در واقع به عنوان یک استاندارد صنعتی برای مدلسازی انفجار و احتراق مواد قابل اشتعال با استفاده از دینامیک سیالات محاسباتی است که با این کار سعی میکند تا امنیت فیزیکی بهتری را برای محیطهای صنعتی به ارمغان بیاورد. این برنامه به صورت گسترده ای در صنایع نفت و گاز و به طور فزاینده ای در صنعت هسته ای که پتانسیل بالایی در انفجار و پراکنش گرد وغبارها و مواد سمی دارد مورد استفاده قرار میگیرد.

این نرم افزار با قدرت گرفتن از CFD (دینامیک سیالات محاسباتی) برای مدلسازی و ترکیب آن با توانایی های گرافیک سه بعدی پیش بینی دقیق عواقب و آسیبها را امکان پذیر میکند و همچنین امکان پیش بینی و نمایش اثرات جانبی این عواقب مانند تراکم و سیل و …. را داراست. درک بهتر و دقت بالاتر نتایج نه تنها باعث افزایش سطح امنیتی میشود بلکه به طراحان اجازه میدهد تا گزینه های قابل اطمینان و درستی برای طراحی اختیار کنند و به این ترتیب هم امنیت را بهبود بدهند و هم هزینه های نهایی را به صورت موثری کاهش دهند.

امکانات و ویژگی های FLACS:
توانایی مدلسازی یکپارچه انفجار و پراکنش گازها و مواد سمی
نمایش عواقب ناشی از حوادث به صورت کاملا سه بعدی
ویرایش دستی و کارآمد ساختارهای هندسی
مدلسازی دو فازه
بررسی ترکیبات گازی
مدلسازی رخدادهای گذرا (وابسته به زمان)
شامل اثرات جانبی و سنجش عملیات پیشگیرانه
نتایج معتبر و دقیق
روشهای مختلف برای نمایش نتایج (دو بعدی، سه بعدی، انیمیشنی، خروجی متنی)
درک بهتر از پدیده ها
راهنمای جامع نرم افزار
و …

Description

FLACS is the industry standard for CFD explosion modeling and one of the best validated tools for modeling flammable and toxic releases in the technical safety context.

FLACS is a comprehensive, yet easy to use, software tool for modelling (dispersion, fire and explosion) consequences in full 3D for all typical flammable and toxic release scenarios. It is used extensively in the Oil and Gas and Process industries and also increasingly in the nuclear industry, in facilities with dust explosion potential and many other fields. By modelling with CFD (Computation Fluid Dynamics) in full 3D it is possible to predict consequences much more accurately and to include the effect of all contributing and mitigating effects (such as confinement and congestion due to real geometry, ventilation, deluge). A better understanding and higher accuracy of results not only contributes to raising the true level of safety but also allows designers to choose truly effective design option and mitigation measures and thereby improving both safety and cost effectiveness way.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری