M.E.P.CAD AlarmCAD 5.0.12

M.E.P.CAD AlarmCAD 5.0.12

  • 3.3 (4 رای)
  • کاربرد : نرم افزار طراحی سیستم هشدار حریق
  • نسخه :Version 5.0.12
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : Joe Reghetti
  • سال تولید : 2018

توضیحات

نام نرم‌افزار قدرتمند طراحی سیستم هشدار حریق می‌باشد. این نرم‌افزار با به‌کارگیری به‌روزترین فنون طراحی و با ارائه یک مجموعه جامع از ویژگی‌های منحصربه‌فرد، توانسته است رتبه یک ‌درمیان نرم‌افزارهای هم‌رده خود کسب کند. AlarmCAD این امکان را به شما خواهد داد که با دقت زیاد و با سرعت بسیار بالا، به طراحی سامانه‌های موردنظر خود بپردازید.
AlarmCAD سیستمی پیشرفته و انعطاف‌پذیر و درعین‌حال قابلیت اجرای بالا ارائه می‌دهد. همچنین به‌طور مداوم ویژگی و طراحی‌های جدیدی به آن افزوده‌شده و درواقع در لبه‌های فناوری حرکت می‌کند. این نرم‌افزار سیستم کاملاً کامپیوتری و خودکار را به ارمغان می‌آورد.
از ویژگی‌های منحصربه‌فرد AlarmCAD، ارائه نسخه مخصوص AutoCAD است که دست طراحان ساختمان و معماران را برای هرگونه تغییر باز گذاشته و انعطاف فوق‌العاده‌ای به طراحی خواهد داد. علاوه بر این نسخه‌ای مجزا آر AlarmCAD نیز موجود است که از زبان CAD پشتیبانی کرده و با محیط کاربری بسیار ساده و جذاب، تمامی نیازهای طراحی یک سیستم اطفای حریق کارآمد را برطرف می‌کند.
پس از اتمام طراحی، علاوه بر فراهم بودن نقشه، مقدار مواد و مصالح لازم مانند سیم و باتری، نوع مواد به‌کاررفته در تأسیسات و غیره نیز در دسترس خواهد بود.همچنین برآوردی از هزینه‌های طراحی در هر مرحله قابل‌مشاهده است.

ویژگی‌ها و امکانات M.E.P.CAD AlarmCAD:
رتبه یک در میان نرم‌افزارهای طراحی سیستم اطفای حریق
کاربری آسان و صرفه‌جویی فوق‌العاده در زمان
ارائه سیستم اطفای حریق کاملاً هوشمند و خودکار
ارائه افزونه‌ای جهت کار در AutoCAD
برآورد نیاز مندی ها و هزینه های طراحی
ارایه نسخه مجزا از AutoCAD

Description

The revolutionary AlarmCAD® is a stand-alone fire alarm CAD program for Microsoft Windows XP, Vista and Windows7. This powerful new design system employs familiar elements of the best-selling AutoSPRINK® fire sprinkler software with a comprehensive array of innovative features unique to the design of alarm systems. AlarmCAD® provides you with the tools to generate alarm system designs more accurately and in half the time.

AlarmCAD® is a system so advanced and flexible, yet practical and cooperative that design is unflinchingly fun. And we're not through yet; M.E.P.CAD is continually adding new features and exciting enhancements to keep AlarmCAD®on the cutting edge of technology. Real automation for fire alarm software, this is the future of Computer Aided Design, and M.E.P.CAD brings it to you readymade, prepackaged and right for the job.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

  • pepe@gmail.com
    (01:29)   1399/12/6
    گزارش تخلف گزارش تخلف دارد
    hola

بارگزاری