Mach3 R3.043.066

Mach3 R3.043.066

  • 3.0 (1 رای)
  • کاربرد : کنترلر قدرتمند CNC
  • نسخه :Version R3.043.066
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : ArtSoft
  • سال تولید : 2018

توضیحات

نرم افزاری از شرکت ArtSoft است که کامپیوتر خانگی شما را به یک ماشین کنترلر قدرتمند CNC تبدیل میکند. این برنامه قابلیتهای بسیار غنی برای این کار در نظر گرفته است و بسیاری از نیازهای مطرح برای کنترل CNC را در نظر گرفته است. Mach3 بر روی اکثر سیستم های ویندوزی قابل اجراست و میتواند حرکت موتورهای پله ای و سروو را از طریق پردازش جی کدها کنترل کند. این برنامه به راحتی قابل سفارشی شدن است و با طبف وسیعی از سخت افزارهای مختلف قابل نصب و اجرا است. قابلیتهای گسترده این برنامه در کنار انعطاف بالای آن باعث شده تا به یکی از بهترینهای این حوزه مبدل شود.

امکانات و ویژگی های Mach3:
تبدیل سیستم معمولی به کنترلر 6 محوره CNC
ایمپورت کردن مستقیم فایلهای DXF,BMP,JPG و HPGL از طریق LazyCam
نمایش Gcode ها به صورت ویژوال
تولید جی کدها از طریق LazyCam یا ویزاردهای مرحله ای
واسط کاربری کاملا قابل سفارشی
امکان سفارشی سازی M-code و ماکروها با استفاده از اسکریپتهای VB
و…

Description

Mach3 addresses a strict crowd of engineers working with a special equipment called CNC (computer numerical control) machines that operate more or less like plotters do.

If you never have heard about a plotter or you just can’t picture one although you have heard of this term, a plotter is actually a high-precision printer that is used in various engineering domains such as CAD (computer-aided design).

CNC machines are widely used in more fields that you can think of and to give you just a few examples, these comprise drills, EDMs (electrical discharge machine), embroidery machines, milling machines, wood routers, plasma / hot-wire / laser / water-jet cutters, surface / cylindrical grinders, 3D printers or knife / glass cutters.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری