Orange Technologies CADPIPE Gen2 v3.1

Orange Technologies CADPIPE Gen2 v3.1

  • کاربرد : نرم افزار طراحی سه بعدی لوله های فشار قوی، آب و فاضلاب
  • نسخه :Version 3.1
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : Orange Technologies
  • سال تولید : 2018

توضیحات

نرم افزاری برای طراحی سه بعدی لوله های فشار قوی، آب و فاضلاب و سایر سیستم های لوله کشی در محیط اتوکد است. این محصول ابزارهای مختلفی برای طراحی شبکه های لوله کشی در اختیار شما قرار میدهد و یکپارچگی آن با محیط اتوکد باعث میشود تا فرایند یادگیری و استفاده از آن بسیار آسان شود. CADPIPE به صورت خودکار مسیر مناسب اجرا و استقرار لوله ها را تعیین میکند، به راحتی تقاطع و زانوهای مورد نظر را به کار میگیرد. تمامی اتصالات در هر لحظه قابل تغییر هستند، ارتفاع لوله ها قابل تغییر است. به سادگی میتوان همبندی های قبلی لوله ها را در پروژه های جدید استفاده کرد. به طور خودکار لوله های آسیب دیده و شکسته قابل تشخیص و تعمیر است و در نهایت قرار دادن اتصالات و لوله ها کنار هم در این برنامه بسیار کار راحتی است.این برنامه از سال 1983 در دسترس عموم قرار گرفته و اکنون در تمامی امور مربوط به طراحی سیستمهای لوله کشی از واحد های تجاری کوچک گرفته تا کارخانه ها و صنایع بزرگ مورد استفاده قرار میگیرد.

Description

CADPIPE Gen2 is a well-established AutoCAD based program that provides you with all the tools to create fabrication models of pressure pipe, waste pipe, and copper tubing. Auto-Routing automatically places a pipe run using an elbow, tee or cross. This feature also enables different connections and elevation changes. It is a simple matter to insert a wide range of fittings into previously placed piping, automatically breaking and repairing any affected pipe length(s). Inserting these fittings at precise locations is made easy.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری