ProNest 2012 v10.2.3 x86 x64

ProNest 2012 v10.2.3 x86 x64

  • 3.9 (11 رای)
  • کاربرد : نرم افزار برنامه نویسی و بهینه سازی فرایند برشکاری ماشینی
  • نسخه :Version 10.2.3 x86 x64
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • سال تولید : 2018

توضیحات

یکی از نرم افزارهای پیشرو در صنعت CAD/CAM ها جهت برنامه نویسی و بهینه سازی فرایند برشکاری ماشینی است. این برنامه راه حلی کامل و پاسخی به تمام نیازهای برشکاری شما از جمله پلاسما، ایزر، واترجت و … میباشد. صنعتگران و تولیدکنندگانی که از این برنامه در چرخه برش ماشینی خود استفاده میکنند به صورت مستقیم و غیر مستقیم صرفه جویی زیادی در مواد مصرفی خواهند داشت که این امر موجب کاهش هزینه ها در طولانی مدت خواهد شد. این برنامه تنها محصولی است که به صورت کامل از تکنولوژی Hypertherm SureCut پشتیبانی میکند که شامل مواردی همچون True Hole®, Rapid Part™, and True Bevel™ میشود.

یکی از مزیتهای مهم و تقاط قوت این برنامه تنظیمات و پیکربندی ساده آن میباشد. کاربران ProNest نیازمند درگیری زیاد با تنظیمات اولیه و محیط پیچیده نخواهند داشت. لذا افراد مبتدی نیز میتوانند برای نیازهای اولیه خود از قابلیتهای این برنامه استفاده کنند. یکی دیگر از مزیتهای این برنامه بهینه سازی و ارائه پیشنهادات هوشمند در رابطه با فرایند بهینه سازی ماشین کاری است. این نرم افزار تنها برای بهینه سازی فرایند برشکاری تولید نشده است. امکانات مختلفی برای تولید، تهیه گزارش، لیست کارها و برنامه ریزی آنها، ارزیابی هزینه ها و برآوردهای مالی و همچنین دارای یک سیستم کامل برای ERP/MRP میباشد که از طریق آن میتوان داده ها را بین سیستم های مختلف منتقل کرد. بنابراین این محصول یک اکوسیستم کامل برای فرایند برشکاری ماشینی است که تمامی امور جانبی و حلقه های فنی مرتبط را به صورت موثری مدیریت میکند.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

  • لحمد
    (22:53)   1398/10/12
    گزارش تخلف گزارش تخلف دارد
    خیلی خوبه

بارگزاری