SFTC DEFORM 11 REPACK

SFTC DEFORM 11 REPACK

  • کاربرد : نرم افزار شکل دهی فلزات و همچنین عملیات حرارتی
  • نسخه :Version 11
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : Scientific Forming Technologies Corporation
  • سال تولید : 2018

توضیحات

نرم افزاری مهندسی است که طراحان را قادر میکند تا فرایند شکل دهی فلزات و همچنین عملیات حرارتی را تجزیه و تحلیل کنند، و در نهایت این امکان را به مهندسین میدهد تا به جای سعی و خطاهای پرهزینه، فرایندهای مکانیکی و ماشین کاری را به صورت علمی و دقیق با استفاده از کامپیوتر شبیه سازی و آنالیز کنند. نسخه Premier این محصول کاملترین نسخه میباشد و شامل تمامی قابلیتها میباشد، با استفاده از این برنامه عملیات مختلف شکل دهی فلزات، ماشینکاری، نصب اتصالات فیزیکی، عملیات اکستروژن و پیش بینی درصد رشد و دانه بندی فلزات به راحتی امکان پذیر است. این نرم افزار قدرت پردازشی مناسبی دارد و بر روی سیستم هایی با توان متوسط به راحتی اجرا میشود.

این محصول با استفاده از روش آنالیز المان محدود دقت تحلیل بالایی داراست و همچنین از یک موتور تولید خودکار مش تحت عنوان AMG برخوردار است که بر اساس آنالیزهایی که انجام میدهد به صورت خودکار در قسمتهای مختلف مش های مورد نظر را قرار میدهد. ناگفته نماند که رابط کاربری این محصول نیز بسیار کاربردپسند طراحی شده و به تمامی ابزارهای مورد نیاز به راحتی دسترسی دارید. زمان زیادی برای یادگیری DEFORM نیاز ندارید و بعد از چند بار سر و کله زدن با آن تمامی قابلیتهای و خم و چم آن دستتان خواهد آمد.

SFTC DEFORM ثمره دو دهه تلاش و زحمت است و توسط شرکتی پیشرو در این زمینه متولد شده است، استفاده از این محصول یقینا هزینه ها را کاهش و کیفیت محصولات را بالاتر میبرد. امروزه در بازار رقابت شرکتها باید به هر نحوی که شده توان خود را ثابت کنند. نرم افزار Deform محصولی است که در طیف گسترده ای از تحقیقات و کاربردهای صنعتی توان تاثیر گذرای خود را ثابت کرده است و امروزه به صورت گسترده ای در صنایع تولیدی استفاده میشود.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری