Sonnet Suite Pro 13.52

Sonnet Suite Pro 13.52

  • کاربرد : نرم افزار طراحی، آنالیز و مدلسازی مدارهای الکترومغناطیس و آنتن های مخابراتی
  • نسخه :Version 13.52
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : Sonnet Software
  • سال تولید : 2018

توضیحات

بسته ای نرم افزاری برای طراحی، آنالیز و مدلسازی مدارهای الکترومغناطیس و آنتن های مخابراتی است. با استفاده از نرم افزارهای این مجموعه شما میتوانید انواع مدارهای مسطح شامل ماکرواستریپ ها، استریپها و همچنین انواع PCB یا فیبرهای مدار چاپی تک لایه و یا چند لایه و … را طراحی و آنالیز کنید. این بسته نرم افزاری پروژه ها را طبق روش دقیق MOM مورد تحلیل قرار میدهد که با استفاده از این روش همه تاثیرات فیزیکی مانند نویزها، رزنانسها، میزان سلامت سیگنال و سایر موارد مشابه نمایان میشوند. این برنامه در طراحی آنتهای مخابراتی امکانات بسیار زیادی در اختیار مهندسین قرار میدهد، هیچ گونه محدودیتی در طراحی آنتن ها از لحاظ ترکیب مواد و لایه های دی الکتریک به کار رفته وجود ندارد و بعد از طراحی میتوان به کمک ابزارهای مختلف، میزان ارسال و دریافت سیگتالها و کیفیت ارتباطی آنتن را با دقت بالایی آنالیز و شبیه سازی کرد.

Sonnet Suite رابط کاربری ساده ای دارد و هر جایی از برنامه برای شما مبهم بود با استفاده از راهنمای جامعی که به صورت آنلاین در دسترس کاربران است میتوانید مشکل خود را حل کنید. همچنین تورهای آموزشی فراوانی برای این برنامه در وبسایت شرکت سازنده و همچنین اینترنت موجود است که جای هیچ ابهامی را برای شما باقی نمیگذارد. این برنامه بنا بر ادعای شرکت سازنده بهترین برنامه طراحی و آنالیز سیستم های الکترومغناطیسی فرکانس بالا میباشد و چندین بار در رسانه ها و نشریات رسمی به این موضوع اذعان شده است.

امکانات و ویژگی های Sonnet Suite:
ابزار شماره یک در حوزه طراحی و آنالیز مدارهای فرکانس بالا (بنا بر گزارش های رسمی منتشر شده)
دقیقترین و قابل اعتماد ترین برنامه EM در سطح دنیا
رابط کاربری ساده و یادگیری آسان برنامه با استفاده از راهنمای کامل آنلاین و تورهای آموزشی برنامه
امکان ارتباط برقرار کردن با پروژه فعلی شما از طریق واسطهای نرم افزاری
و …

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری