StructurePoint spMats 8.12

StructurePoint spMats 8.12

  • کاربرد : نرم افزار طراحی و آنالیز فونداسیون ساختمان ها و بنای مسکونی و صنعتی
  • نسخه :Version 8.12
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : StructurePoint
  • سال تولید : 2018

توضیحات

نرم افزاری قدرتمند برای طراحی و آنالیز فونداسیون ساختمان ها و بنای مسکونی و صنعتی است. مهندسین از قابلیتهای این برنامه جهت بهبود طراحی فونداسیون های پیچیده، تقویت آنها و اندرکنش خاک و سازه استفاده میکنند. این نرم افزار در گذشته با نام pcaMats و MATS شناخته میشد و در سالهای اخیر به نام جدیدش یعنی spMats تغییر کرده است. با استفاده از این محصول امکان آنالیز و طراحی انواع فونداسیون های بتنی، ترکیبی و یا دالهای بتنی مسلح فراهم است. دالهای بتنی در این برنامه با استفاده از ترکیب عناصر قابل اسمبل مدلسازی میشود که این امر باعث سهولت طراحی این قسم از فونداسیون ها میشود.

با استفاده از spMats امکان طراحی بر مبنای روش حدی نیز مقدور است. این روش در تعدادی از آئین نامه های اروپایی قرار گرفته است و هدف آن تکمیل مقاوت نهایی سازه در مقابل فشارهای حدی است. با استفاده از این نرم افزار شرایط حدی مختلفی را میتوان پیش بینی کرد و بر مبنای آن طراحی را انجام داد. این برنامه به صورت خودکار و بر اساس آئین نامه های ساختمانی ACI 318-14/11/08/05/02 و CSA A23.3-14/04/94 میزان و تعداد تیرآهنها و ستونهای فلزی مورد نیاز برای تقویت پی مورد نظر را محاسبه میکند. همچنین انجام محاسبات پانچ برشی در اطراف ستونها و شمع ها امکان پذیر است. این برنامه با استفاده از تئوری تغییر شکل برشی و همچنین روش اجزاء محدود یا FEM رفتار اسلبها و mat ها را مدلسازی میکند و به همین دلیل از دقت بالایی در مدلینگ برخوردار است.

امکانات و ویژگی های spMats:
شماره گذاری خودکار گره ها و قطعات
رابط گرافیکی ساده
کارکرد ساده برنامه با استفاده از ماوس
امکان تغییر هر قسمت از طراحی در هر مرحله از پروژه
امکان تنظیم شبکه نقاط برای طراحی آسانتر قطعات
امکان زوم کردن بر روی یک ناحیه خاص و همچنین جا به جا کردن طرح
نمایش سه بعدی اسلبهای مدل شده و امکان چرخش آنها با استفاده از ماوس
پشتیبانی از 255 خط عمودی و افقی برای grid
امکان استفاده از 255 سطح ضخامت خطوط
پشتیبانی از 65025 گره و 64516 المنت مجزا در یک پروژه
پشتیبانی از واحدهای اندازه گیری مختلف
و …

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری