The Unscrambler X 10.4 x64

The Unscrambler X 10.4 x64

  • کاربرد : نرم افزار تجزیه و تحلیل داده های چند متغیره
  • نسخه :Version 10.4 x64
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 64 Bit
  • سال تولید : 2018

توضیحات

عبارت داده های چند متغیره به طور ساده بیانگر مقادیر اندازه گیری شده هم زمان برای چند متغیر متفاوت است که به تجزیه و تحلیل این مقادیر به صورت همزمان تجزیه و تحلیل چند متغیره می گویند. The Unscrambler X حاوی ابزاری قدرتمند برای به انجام رساندن انواع تجزیه و تحلیل های استاندارد داده های چند متغیره است. این نرم افزار دستیاری قدرتمند برای تمامی تحلیلگران داده، محققان و مهندسان در سراسر جهان است که نیاز به تجزیه و تحلیل داده های چند متغیره به شکلی سریع و دقیق بر روی مجموعه داده های بزرگ و عظیم دارند. ورود داده ها به این نرم افزار بسیار ساده بوده و تنها با drag و drop کردن فایل های اکسل و ... می توان داده ها را به محیط آن وارد نمود. به علاوه می توان از انواع روش های رگرسیون و طبقه بندی داده ها مانند PCA ،MCR ،PCR ،MLR ،PLS-R ،L-PLS ،LDA ،PLS-DA ،SIMCA و ... بهره برد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار The Unscrambler X:
- تجزیه و تحلیل قدرتمند داده های چند متغیره
- روش های پیشرفته طبقه بندی و رگرسیون
- وارد نمودن داده ها با Drag & Drop
- امکان پیش پردازش داده ها
- پردازش سریع مجموعه داده های بزرگ
- معماری سازگار و انعطاف پذیر
- رابط گرافیکی کاربر پسند
- طرح های تجربی پیشرفته
- و ...

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری