O&O DiskImage Workstation 12.1 x86

O&O DiskImage Workstation 12.1 x86

  • کاربرد : نرم افزار بکاپ‌گیری از کامپیوتر
  • نسخه :Version 12.1 x86
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 Bit
  • تولید کننده : O&O Software
  • سال تولید : 2018

توضیحات

نرم‌افزاری کارآمد جهت بکاپ‌گیری از کامپیوتر است. این برنامه میتواند از کل سیستم و یا فقط فایلها و فولدرهای خاصی بکاپ تهیه کند حتی اگر آن فایلها در حال استفاده باشند. این برنامه برای بکاپ‌گیری کامل به هیچ عنوان نیاز به ریست کردن سیستم ندارد؛ شما ضمن اینکه با سیستم کار میکنید، بکاپ را زده و پس از تمام شدن عملیات، مطلع میشوید. به کمک این نرم‌افزار میتوانید بکاپ خود را به صورت بوت بر روی دیسک یا فلش‌مموری بریزید و هر زمان که سیستم با مشکلی مواجه شد که امکان بالا آمدن آن وجود نداشت، عملیات بازیابی را انجام دهید.

این نرم‌افزار از هاردهای SSD و آخرین نسخه سیستم UEFI پشتیبانی میکند. اگر از سیستم یک clone یا کپی کامل تهیه کرده باشد امکان بازیابی این بکاپ بر روی سیستمی دیگر حتی با سخت‌افزار متفاوت وجود دارد. این کار میتواند برای صاحبان کافی‌نت یا هر فردی که با مجموعه‌ای از سیستمها سروکار دارد مفید باشد به این صورت که به حای نصب تکی‌تکی سیستم‌عامل روی سیستم‌های مختلف، تنها عملیات نصب را روی یک سیستم انجام میدهد و بعد از تهیه clone آن را به فلش‌مموری منتقل و بر روی سایر سیستمها بازیابی میکند. این برنامه همچنین میتواند به صورت دوره‌ای و زمان‌بندی شده از کل سیستم یا قسمتهایی که مشخص میکنید بکاپ تهیه کند.

امکانات و ویژگیهای O&O DiskImage:
بکاپ‌گیری از کل سیستم یا فایلهای مورد نظر شما
امکان clone کردن دیسک سخت
توانایی بکاپ‌گیری حتی در زمان استفاده از سیستم
امکان بازیابی مجزای تعدادی از فایلها
نظارت و گزارش ریسکهای امنیتی دیسک
امکان بکاپ‌گیری به صورت کامل یا افرایشی (فقط قسمتهایی که تغییر کرده اند)
توانایی ساخت دیسک بوت و بازیابی MRI
پشتیبانی از ویندوز 10
و …

Description

O&O DiskImage lets you back up an entire computer or single files whenever you want - even while the computer is being used. In the event you should lose your personal data it can be quickly restored with just a few mouse clicks - even when Windows is no longer able to start. It also supports SSD drives and the latest UEFI System.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری