Silver Key Standard 4.9.2

Silver Key Standard 4.9.2

  • کاربرد : نرم افزار رمزگذاری روی اطلاعات
  • نسخه :Version 4.9.2
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : Inv Softworks
  • سال تولید : 2018

توضیحات

نرم افزاری قدرتمند می باشد که به کاربران اجازه می دهد داده های خود را به شکل بسته های رمزگذاری شده در اینترنت ارسال کنند. مهم نیست که داده شما یک فایل یا مجموعه ای از فولدر ها، یا تنها یک پیام باشد. این برنامه بر روی آن رمزگذاری کرده و کاربری که بر روی اون دوبار کلیک می کند، می تواند داده های آن را مشاهده کند. با کمک این نرم افزار می توانید داده های حساس خود را با دقت بالا رمزگذاری کنید و آن را در هر جایی که می خواهید به اشتراک بگذارید. از رمزگذاری HIPAA-compliant نیز به شکل کامل پشتیابنی می شود. با چندین موتور رمزگذاری، داده های شما به شکلی ارسال خواهند شد که هیچ جاسوسی نتواند به درگاه ارتباطی شما نفوذ کرده و از داده ها اطلاعی پیدا کند. با سیستم رمزگذاری خاص این برنامه می توانید داده های خود را به شکل منحصر به فردی رمزگذاری کنید که استفاده از آن آسان تر می باشد.



ویزگی های نرم افزار Silver Key Standard :



- امکان اضافه کردن کامنت های رمزگذاری شده

- پشتیابنی از رمزگذاری HIPAA-compliant

- امکان رمزگذاری انواع فایل ها و فولدر ها

- سیستم جدید ایجاد پسورد

- کم حجم، با رابط کاربری مناسب

Description

Silver Key encrypts user data and creates an encrypted parcel that can be safely sent over the Internet. The parcel may contain a file, a group of file and folders, or just a confidential message. The recipient double-clicks the received parcel to start decryption. Silver Key is encryption software designed for sending confidential data over the Internet.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری