Softbits Flaresim 5.0.3.1198

Softbits Flaresim 5.0.3.1198

  • کاربرد : نرم افزار شبیه سازی و طراحی شعله
  • نسخه :Version 5.0.3.1198
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : Softbits
  • سال تولید : 2018

توضیحات

نرم افزاری است پیشرفته برای شبیه سازی و طراحی شعله که توسط مهندسان حرفه ای برای مهندسین حرفه ای طراحی شده است. توسط این برنامه میتوانید تابش گرمایی و ردپای سر و صدا تولید شده توسط سیستم مشعل سکوهای گاز گیاهانپالایشگاهها و کارخانه ها را مدل سازی کنید. و دمای سطوح در معرض محدوده را پیش بینی کنید. توسط این نرم افزار کاربران می توانند لوله عود، عود صوتی و گاز مایع با استفاده از طیف وسیعی از الگوریتم هایمدلسازی را پیاده سازی کنند. آنها همچنین می توانند گزارش اطلاعات در واحدهای خود را انتخاب و وارد کنند، و می تواند داده ها را به واحد دیگر در هر زمان تبدیل کنند. Flaresim برای سهولت طراحی و شبیه ‏سازی vent system piping و سیستم‏های flare در کلیه مراحل فرآیند طراحی بکار می‏رود. در محیط این برنامه برای نمایش مستقیم شبکه لوله از یک نمودار جریان استفاده می‏شود. در کنار این نمودار ، جداول تکمیلی شامل کلیه اطلاعات لازم و نتایج محاسبه شده نیز قرار داده شده است. این برنامه اغلب برای مدلسازی سیستم‏های لوله‏ کشی مربوط به سیستم‏های flare بکار می‏رود.

امکانات و ویژگی‌های Flaresim:
– Case Study Manager: با استفاده از این ویژگی میتوانید “مطالعات موردی” که مدل Flaresim با مقادیر مختلف داده ها و رکورد انتخاب میتونه را ایجاد کنید و نتایج مطالعات را مقایسه کنید. داده های ورودی هم می تواند مقادیر گسسته یا افزایشی از طیف وسیعی از ارزش ها باشد.

– Dynamic Analysis: با این ویژگی توانایی مشخص کردن جریان چگونه شعله ور شدن متفاوت با زمان و محاسبه چگونه تابش حاصل از سر و صدا و سطح درجه حرارت با زمان گسسته گیرنده های متفاوت را خواهید داشت.

– REFPROP Physical Properties Prediction: بسته بندی فیزیکی REFPROP در حال حاضر برای پیش بینی دقیق تر خواصسیالات در دسترس است.

– KO Drum Sizing: این اجازه را به شما میدهد تا امتیاز از دست کشیدن درام بر اساس زمان تجمع مایع و یاقطرات حداقل اندازه carryover را اندازه گیری کنید.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری