Super Unicode Editor 3.01

Super Unicode Editor 3.01

  • کاربرد : نرم افزار ویرایشگر هگزا و متن
  • نسخه :Version 3.01
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • سال تولید : 2018

توضیحات

یک ویرایشگر فوق العاده یونیکد (SUE) می باشد که برنامه ای بین ویرایشگر متن و ویرایشگر هگزا است. در ساده ترین شکل، می توانید متن ساده مانند Notepad را با فرمت ویرایش متن تغییر دهید یا می توانید فایل های باینری بایت با byte مانند هر ویرایشگر hex با فرمت ویرایش باینری را ویرایش کنید.

فراتر از آن، همچنین می تواند فایل ها را در فرمت های UTF-8، UTF-16 و UTF-32 را با یک صفحه نمایش هوشمند از کدک های Unicode ویرایش کند. فایل ها را می توان در یک فرمت خواند، در حالی که در یک ویرایش دیگر، با نمایش های مختلف یک فایل در یک بار باز می شود.


ویرایش فایل ها در فرمت های متنی، دودویی یا یونیکد
تبدیل به / از فرمت یونیکد یا هر کدپستی
پشتیبانی از هر دو بزرگ و کوچک
داده یونیکد را در یک فرمت متفاوت از فرمت فایل ذخیره می کند
نمایش چندگانه و پانل های تقسیم شده
برش، کپی و چسباندن متن یا داده های باینری
پانل اطلاعات شخصیت Unicode 6.0
و خیلی بیشتر!

Description

Super Unicode Editor (SUE) is a program that is somewhere between a text edior and a hex editor. In its simplest form, it can edit plain text like Notepad with the Text edit format, or it can edit binary files byte-by-byte like any hex editor with the Binary edit format. Beyond that, it can also edit files in UTF-8, UTF-16, and UTF-32 formats with a smart display of Unicode codepoints. Files can be read in one format, while edited in another, with multiple different views of the same file open at once.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری