Extreme TeamOS Windows Post-Install Wizard v0.2

Extreme TeamOS Windows Post-Install Wizard v0.2

  • کاربرد : نرم افزار سفارشی سازی نصب ویندوز
  • نسخه :Version 0.2
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : Kelsenellenelvian
  • سال تولید : 2018

توضیحات

که نرم افزاری است که با نام مختصر WPI نیز شناخته می شود، یک برنامه جامع که به شما این امکان را می دهد تا فرآیند نصب ویندوز خود را سفارشی کنید و به شما این اجازه را خواهد داد در زمان نصب برنامه ها را کاربر نهایی همراه با سیستم عامل نصب شده انتخاب نماید.

این ابزار که نیاز مدیران و کاربران ویندوز را در زمینه حذف نرم افزارها و دانلود دوباره آنها فراهم خواهد کرد و یا برای ایجاد یک اسکریپت بسیار پیچیده که تنها یک بار استفاده می شود نیز می باشد. شما با استفاده از Windows Post-Install برای ایجاد یک تصویر سفارشی پیکربندی شده و خودکار که به کاربران اجازه نصب هر برنامه را می دهد.

Description

Windows Post-Install Wizard (also known as WPI, for short) is a comprehensive application that will enable you to customize your Windows setup process by allowing you to select which applications may be installed by the end user along with the operating system. This tool eliminates the need for administrators and users to manually download the software files, or to create highly complex scripts for only one-time use. You ca use Windows Post-Install to create a custom configured and automated image that will let users to install any application.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری