Dimo MTS Converter 4.1.0

Dimo MTS Converter 4.1.0

  • کاربرد : نرم افزار تبدیل فرمت های MTS و M2TS و AVCHD
  • نسخه :Version 4.1.0
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : Dimo Studio
  • سال تولید : 2018

توضیحات

از مبدل های MTS/M2TS/AVCHD می باشد که دارای رابط کاربری فوق العاده ای است. با کمک این نرم افزار می توانید هر MTS footage از دوربین های فیلم برداری شرکت های Canon, Panasonic و JVC و سونی را transcode/rewrap نمایید. از انواع ابعاد مختلف ویدیو ها پشتیبانی می شود و محصول نهایی با نسخه اورجینال تفاوتی نخواهد داشت. تکنولوژی پیشرفته این نرم افزار می تواند شما را از همگام سازی دقیق تصویر همراه با صوت مطمئن سازد. شما می توانید هر MTS footage ای را از شرکت های ذکر شده، Re-encode نمایید. از ضبط های mts/m2ts می توان فایل های ISO ساخت و برای پشتیبان گیری یا مقاصد دیگر آن ها را ذخیره سازی نمود. از صحنه های دوست داشتنی فیلمی که در اختیار دارید می توانید اسکرین شات بگیرید یا گیف تولید نمایید.



ویژگی های نرم افزار Dimo MTS Converter :



- رابط کاربری مناسب

- پشتیبانی از محصولات سونی، Canon, Panasonic و JVC

- امکان Re-encode کردن فیلم ها

- ساخت گیف از صحنه های دوست داشتنی

- ایجاد فایل iso برای پشتیبان گیری

Description

Dimo MTS Converter is one striking MTS/M2TS/AVCHD Converter with simple and efficient MTS conversion workflow. With it, you can effortlessly transcode/rewrap any MTS footage from Sony, Canon, Panasonic and JVC camcorders, ensuring audio and video matching well with advanced audio and video in sync technology. Besides, this great utility supports handling interlaced and progressive AVCHD/AVCHD Lite files at 1920*1080, 1280*720, 1440*1080 and outputting interlaced video as original or deinterlaced.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری