VMProtect Ultimate 3.0.9 Build 695

VMProtect Ultimate 3.0.9 Build 695

  • کاربرد : نرم افزار محافظت از فایلهای اجرایی
  • نسخه :Version 3.0.9 Build 695
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • سال تولید : 2018

توضیحات

نرم افزاری برای محافظت از فایلهای اجرایی است. توسعه دهندگان با هزار زحمت یک نرم افزار را به پیاده سازی میکنند. بر روی آن قفل نرم افزاری، لایسنس و انواع روشهای امنیتی را قرار میدهند ولی همواره افرادی هستند که با ابزارها و ترفندهای مختلفی سعی میکنند این پوششهای امنیتی را دور بزنند. این افراد خرابکار که معمولا کرکر نام گرفته اند با آنالیز فایل اجرایی و تشخیص قسمتهای امنیتی، آنها را از میان بر میدارند و یا با اطلاعات جعلی پر میکنند و بعد از نفوذ به برنامه، راه حل خود را در قالب یک پچ کم حجم در اینترنت پخش میکنند و سایر افراد میتوانند به راحتی با اجرای پچ و بدون پرداخت هزینه از نرم افزار استفاده کنند.

هیچ برنامه نویسی دوست ندارد چنین بلایی سرش بیاید. از طرفی امنیت صد در صدی هم در نرم افزار امکان پذیر نیست به همین دلیل تنها کاری که میتوانیم انجام دهیم دشوار کردن مسیر کرکرها است. ما نباید به کرکر اجازه دهیم در یک جاده هموار به راحتی تخته گاز به سمت هدفش براند. تا میتوانیم این جاده را بایستی پر از سنگلاخ و دست انداز کنیم. برنامه های زیادی با این هدف طراحی شده اند که یکی از برنامه های خوب در این زمینه VMProtect است. این نرم افزار با اجرای کد در یک ماشین مجازی با یک معماری غیر استاندارد کار تحلیل و بررسی کد را بسیار دشوار میکند.

همچنین:
این برنامه همچنین قادر است فایلهای اجرایی مورد نظرتان را با استفاده از سریال و نسخه های تریال محافظت کند. به عنوان مثال قصد دارید نسخه آزمایشی سه روزه از برنامه خود در اختیار کاربران قرار دهید. در قسمت تنظیمات این برنامه سه روز استفاده آزمایشی وارد میکنید و مابقی کار را به آن واگذار کنید. فایل اجرایی بعد از سه روز از کار می افتد و کاربر برای ادامه فعالیت بایستی برنامه را بخرد. این برنامه از انواع فرمتهای اجرایی و کتابخانه های dll پشتیبانی میکند و فایلهای محافظت شده بر روی تمامی نسخه های ویندوز از ویندوز 95 به بالا قابل اجرا هستند. دقت داشته باشید این برنامه قادر به محافظت از فایلهای دات نتی نیست!

امکانات و ویژگی های VMProtect Ultimate:
پشتیبانی از انواع فایلهای اجرایی 32 بیتی و 64 بیتی، dll ها، درایورها، کامپوننتهای اکتیو ایکس، اسکرین سیور و سایر فرمتهای PE
محافظت از فایلها در تمامی نسخه ویندوز حتی ویندوز 95
امکان افزودن سریال نامبر و نسخه های تریال برنامه
امکان افزودن لایسنس به برنامه
واسط کاربری زیبا و کارکرد آسان
دارای نسخه کنسولی برای استفاده در بیلد خودکار
و …

Description

VMProtect protects code by executing it on a virtual machine with non-standard architecture that makes it extremely difficult to analyze and crack the software. Besides that, VMProtect generates and verifies serial numbers, limits free upgrades and much more.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری