AnyMP4 iPhone Data Recovery 8.0.8.0

AnyMP4 iPhone Data Recovery 8.0.8.0

  • کاربرد : بازیابی اطلاعات حذف شده در آیفون
  • نسخه :Version 8.0.8.0
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : AnyMP4
  • سال تولید : 2018

توضیحات

نرم افزاری کاربردی جهت بازیابی اطلاعات گوشی آیفون که به هر دلیلی از دست رفته یا پاک شده از دستگاه iPhone 6/6 Plus/5S/5C/5/4S/4/3GS, iPad 4/mini/3, iPod touch را دارد.
نرم افزار AnyMP4 iPhone Data Recovery قادر به بازیابی تمام اطلاعات از قبیل تاریخ تماس ها ، مخاطبین ، فیلم ، موزیک ، عکس ، پیامک و .... را بازیابی کند. نرم افزار میتواند اطلاعات گوشی هایی که جیلبریک شدن و یا آپگرید به نسخه جدید و یا به تنظیم های کارخانه بازگردانیده شده اند را بازیابی کند.کاربران مبتدی نیز توانایی استفاده از این برنامه را دارند، یافتن و مشاهده ی فایل های از دست رفته و بازیابی آنها با این برنامه بسیار آسان است.
ویژگی های نرم افزار AnyMP4 iPhone Data Recovery
بازیابی sms شامل پیام ها و ضمیمه ها
بازیابی عکس ها و فیلم های دوربین
بازیابی لیست شماره تلفن ها و تماس های انجام شده
بازیابی عکس های ذخیره شده در آلبوم، نوشته ها، تاریخ ها، یادآوری ها، حافظه صوتی
بازیابی اطلاعات از بکاپ پشتیبان iTunes

Description

Best iOS Data Recovery for iPhone/iPad/iPod. Recover any data from iPhone X, iPhone 8, iPhone 7, iPhone 6s, iPad/iPod, and fully compatible with iOS 11. Recover lost and deleted photos, text messages, contacts, video, notes, and more from iPhone/iPad/iPod. Restore iPhone/iPad/iPod data including photos, contacts, messages, videos, and more from iTunes Backup and iCloud.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری