VeryPDF Document Converter (docPrint Pro) 8.0

VeryPDF Document Converter (docPrint Pro) 8.0

  • کاربرد : نرم افزار تبدیل اسناد به یکدیگر
  • نسخه :Version 8
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : verypdf.com
  • سال تولید : 2018

توضیحات

یکی از پر کاربردترین نرم افزارهای کانورتور یا مبدل متن است که چندی پیش آخرین نسخه آن عرضه شده است . با استفاده از VeryPDF Document Converter دیگر نگرانی درباره تبدیل فرمتهای متنی نخواهید داشت و میتوانید آنها را بسیار سریع و فقط با چند کلیک به فرمت دلخواه و مد نظر خود تبدیل نمایید. از ویژگیهای این نرم افزار میتوان به ساده بودن محیط کاربری و داشتن تظیمات تخصصی و مناسب برای پرینترهای مختلف اشاره کرد که میتواند VeryPDF Document Converter را به یکی از بهترینها در زمینه خود تبدیل نمایید.

یکی از بهترین برنامه ها برای تبدیل اسناد چاپ شده می باشد. یک نرم افزار قوی برای تبدیل اسناد که می تواند اسناد قابل چاپ را به PDF، PS، EPS، JPEG، TIFF، BMP، PCX، PNG و غیره تبدیل کند.

دو پرینتر مجازی – “docPrint PDF Driver” و ” docPrint “در رایانه شما، که کاربر می تواند با اسناد قابل چاپ به فرمت های دیگر مانند PDF، PS، EPS، JPEG، TIFF، BMP، PCX، PNG و غیره تبدیل کنند.

با “docPrint”، کاربران می توانند هر سند قابل چاپ را به بیش از ۵۰ فرمت تبدیل کنند. علاوه بر این، کاربران می توانند از طریق “docPrint” به رابط کاربر گرافیکی (GUI) وارد شوند و پارامترهای چاپ را تنظیم کنند.




از ویژگیهای نرم افزار VeryPDF Document Converter :

› محیط کاربری ساده و آسان برای یادگیری و رابط کاربر گرافیکی
› سرعت بسیار بالای برنامه در تبدیل فرمت
› پوشش همه فرمتهای رایج متنی
› هماهنگ با انواع پرینترهای مختلف
› ساپورت چاپگرهای مجازی
› عملیات خط فرمان و دستور

Description

Document Printer (docPrint) is a software that allows you convert printed documents. Document Printer (docPrint) is a kind of powerful document converting software which can convert printable documents into PDF, PS, EPS, JPEG, TIFF, BMP, PCX, PNG, etc. It provides two virtual printers -"docPrint PDF Driver" and "docPrint" on your computer. With "docPrint PDF Driver", users can convert printable documents into other formats such as PDF, PS, EPS, JPEG, TIFF, BMP, PCX, PNG, and so on. With "docPrint", users can convert any printable document into more than 50 formats. What's more, users can enter into the Graphical User Interface (GUI) through "docPrint" and set the printing parameters.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری