PDF OCR 4.4.0

PDF OCR 4.4.0

  • کاربرد : نرم افزار تبدیل فایل پی دی اف به متن
  • نسخه :Version 4.4.0
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : PDFZilla.com
  • سال تولید : 2018

توضیحات

در حال حاضر استفاده از فایل های PDF در بین کاربران کامپیوتر بسیار رایج است و در مواقع متعددی تبدیل این فایل ها به یک فایل متنی ضروری خواهد بود. PDF OCR یکی از نرم افزار هایی است که در این زمینه می تواند به شما کمک کند. این نرم افزار با استفاده از تکنولوژی OCR فایل های PDF را به فایل متنی Text تبدیل می کند تا خیلی آسان تر و سریعتر قادر به ویرایش این فایل ها باشید. همچنین با PDF OCR می توانید صفحاتی از کتاب خود را اسکن نموده و یک فایل PDF از کتاب اسکن شده خود تهیه کنید. این نرم افزار از دو قسمت جداگانه تشکیل شده و در هنگام اجرای آن، دو پنجره باز می شود، پنجره سمت چپ برای اجرا و خواندن فایل های PDF بوده و در کنار این پنجره می توانید صفحات فایل PDF را مدیریت کنید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار PDF OCR:
- ویرایش اسناد PDF
- تبدیل فایل PDF به Text تنها با 2 کلیک
- بسیار سریعتر از سایر نرم افزارهای مشابه
- امکان انتخاب صفحه های مجزا برای تبدیل
- پشتیبانی از زبان های مختلف
- و ...

Description

PDF OCR is based on OCR technology to convert scanned PDF paper books and documents into editable electronic text files fast and easily. PDF OCR has a build-in text editor which allows you to edit OCR result text without Microsoft Word.
PDF OCR also supports batch mode to OCR all pages of PDF file to text at a time. PDF OCR has a Scanned Image To PDF Converter, which means you can create your own scanned PDF books.

Here are some key features of "PDF OCR":
- Editable - Edit Scanned PDF Documents like editing a text file!
- Easily - OCR PDF To Text Just In Only 2 Clicks.
- Fast - PDF OCR has a fast OCR engine, 92% faster than other OCR software.
- Page Selection - OCR single, range or all pages at a time.
- Over 10 Languages Supported - Besides English, PDF OCR Also supports German, French, Spanish, Italian and many Languages else.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری