WebMinds Easy File Shredder 1.3.1690.624

WebMinds Easy File Shredder 1.3.1690.624

  • کاربرد : نرم افزار حذف غیرقابل بخش اطلاعات
  • نسخه :Version 1.3.1690.624
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : WebMinds
  • سال تولید : 2018

توضیحات

نام نرم افزاری جدید و قابل اطمینان، در زمینه حذف غیرقابل بازگشت اطلاعات از حافظه‌های سیستمی است. همانطور که می‌دانید، امروزه نرم افزارهای ریکاوری بسیاری در بازار وجود دارند که هریک با الگوریتمی خاص، قادرند اطلاعات حذف شده را از حافظه‌های ذخیره‌سازی بازیابی نمایند. در هنگام مواجه شدن با شرایط بحرانی، استفاده از چنین نرم افزارهایی بسیار مفید و کاربردی است. اما در برخی مواقع، کاربر هیچ تمایلی به امکان بازیابی فایل‌ها و داده‌های خود ندارد. به عنوان مثال، تصور کنید که می‌خواهید هارد دیسک و یا لپ تاپ خود را به فرد دیگری واگذار کنید. در چنین مواردی، احتمالا برای جلوگیری از امکان بازیابی اطلاعات خود باید چاره‌ای را بیندیشید.

یکی از راهکارهای موجود برای این موارد، استفاده از نرم افزارهای پاک‌سازی دائم اطلاعات است. این نرم افزارها، می‌توانند فایل‌های مورد نظر شما را به نحوی از دیسک مربوطه حذف کنند که دیگر هیچ‌گاه امکان بازیابی آن وجود نداشته باشد. این نرم افزار با بهره‌گیری از الگوریتم‌های پیشرفته DoD 5220.22 و DoD 5220.22-M، قادر است اطلاعات موجود بر روی حافظه کاربر را به گونه‌ای حذف کند که به کمک هیچ ابزاری نتوان آن‌ها را بازیابی کرد.

Description

Easy File Shredder is an all-in-one solution for individuals and businesses wanting to securely shred confidential files and clean-wipe hard drive free space to ensure that no private files can be recovered.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری