X-Copy Professional 1.1.9

X-Copy Professional 1.1.9

  • کاربرد : نرم افزار پشتیبان گیری و کپی از دیسک خراب
  • نسخه :Version 1.1.9
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : SweetieApps
  • سال تولید : 2018

توضیحات

یکی از بهترین ابزارهای تهیه نسخه پشتیبان از دیسک های اصلی با ارزش و همچنین کپی از دیسک های خراب و خش دار می باشد. از دیسک های CD / DVD / BLU-RAY به خوبی پشتیبانی می کند. این نرم افزار X-Copy برای دو نوع کاربر قابل استفاده است، کاربران خانگی و کاربران تجاری.

کاربر خانگی: به خوبی می تواند از بازی های خود یک کپی پشتیبانی تهیه کرده و این امکان را به بچه ها خواهد داد تا برای تعمیر دیسک های چند رسانه ای بدون از بین بردن اطلاعات ارزشمند خودش بپردازید.

کاربر تجاری: از نرم افزار ایکس کپی ، برای فشرده سازی و تهیه نسخه پشتیبان کپی شده از عناوین نرم افزاری قابل استفاده است، حصول اطمینان از دسترسی به نرم افزار مجوزشان، حتی اگر دیسک های فیزیکی آنها آسیب دیده و غیر قابل استفاده باشد.



فیلم ها و موزیک
فیلم: اجازه می دهد دیسک های DVD / Blu-Ray محافظت نشده خود را به هارد دیسک خود و یا هر دیسک DVD / Blu-Ray خالی کپی کنید. با یک کلیک تنها شما می توانید نسخه کامل ۱: ۱ نسخه دیسک خود را کپی کنید. لطفا توجه داشته باشید که فیلم تجاری ممکن است نیاز به AnyDVD HD (Torrent) نیز داشته باشد.

موسیقی: با تکنولوژی کار می کند که سی دی های صوتی تقریبا کاملا خوانده می شوند. سی دی های خش دار که در درایوهای CD-ROM خوانده می شوند اغلب باعث اعوجاج می شوند. ما این مشکلات را با استفاده از تکنولوژی های چندگانه مثل چندین باره خواندن با تأیید و پشتیبانی از پارانویا تسخیر می کنیم.



فیلم ها و ابزارهای ایزو
ISO: X-Copy Professional می تواند به طور مستقیم فایل تصویری ISO و CD / DVD / BD را به CD-R، CD-RW، DVD-R، DVD-RW، DVD + R، DVD + RW، HD DVD و Blu-Ray رایت کند. دیسک، بدون نیاز به نصب هر “درایو مجازی”، هر گونه داده مستقیما قابل نوشتن می کند. (پشتیبانی CUE ورودی )

TOOLS: X-Copy Professional طیف گسترده ای از ابزارها را ارائه می دهد. شما می توانید اطلاعات عمیق در مورد دیسک ها و دستگاه ها دریافت کنید. شما همچنین می توانید فرمت، Blank، Unclose و اصلاح هر دیسک / آهنگ / جلسه را انجام دهید.

Description

X-Copy Professional is one of the best tool to make backup copies of your valuable original discs. CD/DVD/BLU-RAY Support.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری