Advanced Host Monitor 11.32 Enterprise

Advanced Host Monitor 11.32 Enterprise

  • کاربرد : نرم افزار نظارت بر شبکه
  • نسخه :Version 11.32
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : KS-Soft
  • سال تولید : 2018

توضیحات

نرم افزار Host Monitor یکی از بهترین ابزار های مدیریت سیستم است که به صورت مداوم در دسترس بودن و عملکرد سرورها را نظارت می کند. این نرم افزار در مواقع قطعی و خطاهای سرور به مدیر هشدار می دهد و یا به صورت مستقل برای اصلاح مشکل به وجود آمده تلاش می کند. توسط این نرم افزار مدیران شبکه قادر به نظارت سیستم های ارائه دهنده خدمات در شبکه و کامپیوترهای میزبان می باشند. این نرم افزار با ظاهر گرافیکی مناسب و ساده توانایی نظارت بر تمامی سیستم های میزبان موجود در شبکه از جمله شبکه های کوچک و یا در سطح سازمانی را دارا می باشند. این نرم افزار از ویژگی ها و ابزارهای مختلفی برخودار می باشد که به وسیله آن ها مدیریت بر امور یاد شده بسیار ساده خواهد بود. از ویژگی های مجود در این نرم افزار می توان به قابلیت تست سیستم ها با بیش از 60 روش مختلف، ساخت فایل های گزارشی در فرمت های مختلفی مانند Text, HTML, DBF و ODBC، توانایی استفاده از راه دور به منظور نظارت بر روی سیستم عامل های مختلف نظیر Windows, FreeBSD, Linux, NetBSD, OpenBSD و Solaris، قابلیت استفاده از ابزارهای وب همانند Telnet و کنسول های کنترل سیستم و بسیاری دیگر از ابزارهای موجود که هر یک از آن به راحتی قابل دسترس می باشند.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Advanced Host Monitor:
- قابلیت تست سیستم ها با بیش از 60 روش مختلف
- دارای 30 روش هشدار
- مدیر گزارش گیری قدرتمند و آنالیزر ورود
- ایجنت های نظارت از راه دور
- سرویس وب، سرویس تلنت، کنسول کنترل از راه دور
- نرم افزار ها و برنامه های کاربردی کمکی
- ساخت فایل های گزارشی در فرمت های مختلفی مانند Text, HTML, DBF و ODBC
- و ...

Description

Host Monitor is an award-winning system management tool that continuously monitors servers availability and performance.

It can monitor any TCP service, ping a host, retrieve an URL, check the available disk space, check integrity of your files and web site, test your SQL server, and much more (36 test methods!).

It checks network servers at regular intervals and takes pre-defined actions if a device does not respond. It can provide a visual and sound warning, send an E-mail message to a mailbox, pager or mobile phone, execute external programs, restart services, etc (25 alert methods!).

HostMonitor can generate test result log files and reports. HostMonitor provides different log file detail levels and log file formats and can be configured to suit your needs. Advanced Host Monitor is a software that helps you to monitor a network.

Here are some key features of "Advanced Host Monitor":
- 58 test methods
- 30 alert methods
- Powerful Report Manager and Log Analyzer
- Remote Monitoring Agents
- Web service, Telnet service, Remote Control Console
- Utilities and auxiliary applications
- IP-Tools provides 19 TCP/IP utilities

More info (open/close)

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری