Microsoft Windows Xp Professional Sp2 x64 - June 2017

Microsoft Windows Xp Professional Sp2 x64 - June 2017

  • کاربرد : ویندوز اکس پی، سرویس پک دو همراه با آپدیت ها
  • نسخه :Version June 2017
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 64 Bit
  • تولید کننده : Microsoft
  • سال تولید : 2018

توضیحات

بدون شک یکی از به یادماندنی ترین سیستم عامل هایی است که تاکنون توسط مایکروسافت ارائه شده است. این ویندوز در سال 2001 منتشر شد و پس از گذشت اندک زمانی به یکی از پرفروش ترین محصولات مایکروسافت تبدیل شد. برای این ویندوز هربار آپدیت هایی منتشر می شد و در آگوست سال 2004 سرویس پک 2 (SP2) در اختیار کاربران قرار گرفت. علاوه بر اینکه این سرویس پک شامل تمام به روزرسانی های ویندوز ایکس پی (از جمله سرویس پک 1) بود، بهینه سازی هایی را داشت که با هدف فراهم آوردن حفاظت جامع در برابر طیف وسیعی از ویروس ها و دیگر تهدیدات امنیتی ایجاد شده بودند. در این نسخه سیستم عامل به طور خودکار امنیت سیستم را بررسی نموده و نقاط ضعف سیستم (یعنی فایروال، آنتی ویروس و یا به روز رسانی خودکار محدود شده و یا خاموش) که امکان نفوذ به سیستم از طریق آن ها بیشتر است را به کاربران هشدار می دهد. این سرویس پک کنترل بیشتری به کاربران داده و امکان مدیریت بیشتر بر ویژگی های حساس و امنیتی سیستم عامل را فراهم نموده است. به عنوان مثال در تنظیمات پیش فرض این ویندوز، فایروال ویندوز به صورت خودکار فعال می شود. امنیت اینترنت اکسپلورر نیز بیشتر شده است و مدیا پلیر ویندوز به Windows Media Player 9 ارتقاء یافته است.

ویژگی‌های کلیدی Microsoft Windows XP SP2 :
- بهبود زیرساخت های تامین امنیت کاربر در برابر طیف وسیعی از ویروس ها و دیگر تهدیدات امنیتی
- بهبود پیکربندی Windows Firewall
- به روزرسانی نرم افزارهای مالتی مدیا (مانند Media Player)
- بهبود امنیت در Internet Explorer
- افزوده شدن تابع Pop-up Blocker در اینترنت اکسپلورر
- قابل بارگزاری بر روی نسخه های مختلف Windows XP Home, Professional, TabletPC یا Media Center
- و ...

Description

This windows was made with xp pro x64 as the source disk, with Sp2 added and upto date hotfixes added. No need for any wga cracks with this one it passes online as fully Genuine. You do not need to use cracks and stuff, install and use as if you have a licensed copy.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری