Lunarship Software Phototheca 2.8.0 Build 2048 Portable

Lunarship Software Phototheca 2.8.0 Build 2048 Portable

  • کاربرد : نرم افزار مدیریت تصاویر
  • نسخه :Version 2.8.0 Build 2048
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : Lunarship Software
  • سال تولید : 2018

توضیحات

نام یک نرم افزار جدید و قدرتمند به منظور مدیریت مجموعه تصاویر دیجیتالی کاربران در سیستم‌های کامپیوتری است. اگر شما نیز از علاقه‌مندان به دنیای عکس‌برداری هستید و تصاویر زیادی را در حافظه کامپیوتر خود نگهداری می‌کنید، حتما لازم است که مجموعه تصاویر خود را در محیطی قابل اعتماد و ساده مدیریت کنید. نرم افزار که در این مطلب برای شما در نظر گرفته‌ایم، امکان مدیریت تصاویر را در ویندوز برای شما فراهم می‌کند تا بدین ترتیب بتوانید تصاویر مورد علاقه خود را در محیطی امن و منظم نگهداری کنید.

این برنامه شما را قادر می‌سازد که تصاویر خاطره‌انگیز خود را به آسانی تماشا و یا سازماندهی کنید. این نرم افزار شما را قادر می‌سازد که عکس‌های خود را از دوربین‌های دیجیتال، مموری کارت، هارد درایو و … به محیط برنامه وارد کنید و برای جستجوی سریع‌تر، بر روی آنان برچسب بگذارید.ویژگی های نرم افزار Lunarship Software Phototheca :

– سازگاری با تصاویر خام

– امکان به اشتراک‌گذاری تصاویر در Facebook, Flickr, Google Photos (Picasa Web Albums), Twitter

– قابلیت برچسب‌گذاری بر روی تصاویر و ویدیوها

– امکان جستجوی حرفه‌ای در مجموعه تصاویر

– امکان تشخیص فایل‌های تکراری

– قابلیت رمزگذاری بر روی تصاویر

– رابط کاربری زیبا

Description

Phototheca - home for your digital memories. This organizer application from Lunarship Software makes it easy to view, sort and organize thousands of digital photos and videos. Import images from cameras, memory cards, hard drives, network shares, and iOS devices. Tag photos and videos with keywords, arrange into albums, remove duplicates, and share to social networks in one click.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری