LizardTech GeoExpress Unlimited 10.0.0.5011 x64

LizardTech GeoExpress Unlimited 10.0.0.5011 x64

  • کاربرد : نرم افزار مدیریت تصاویر دیجیتالی
  • نسخه :Version 10.0.0.5011 x64
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 64 Bit
  • تولید کننده : LizardTech
  • سال تولید : 2018

توضیحات

نرم افزاری قدرتمند برای مدیریت تصاویر دیجیتالی، نمایش، اکسترکت و کمپرس کردن فایلهای نقشه بیتی/پیکسلی حجیم است. این نرم افزار با الگوریتمهای اختصاصی خود فایلهای رستری حجیم را بدون افت کیفیت آنها فشرده سازی میکند. به آسانی فایلهای رستری اعم از نقشه های هوایی، ماهوراه ای و … را در برنامه باز کنید و در نهایت آنها را به صورت موثری فشرده سازی کنید. این برنامه تمامی سعی خود را کرده است تا فشرده سازی تاثیری در باز شدن نقشه ها و تصاویر با سایر برنامه های جغرافیایی مانند ArcGis, ERDAS و … نداشته باشد.بنابراین شما با خیال راحت میتوانید تصاویر دیجتالی خود را با این برنامه فشرده سازی کنید و در سایر نرم افزارها باز کنید.

به ادعای سازنده محصول این برنامه میتواند تا 5 برابر سایز تصاویر وارد شده را کاهش دهد که مقدار بسیار چشمگیری است. با استفاده از GeoExpress شما میتوانید انواع فرمتهای تصویری TIF, GeoTIFF, BIL, ERDAS, JPEG , JPEG 2000, Sun Raster, DOQs, , MrSID و … را باز کنید. به محض باز کردن تصاویر بر اساس فرمت آنها اطلاعات موجود در متاتگهای آن نمایش داده میشود. واسط گرافیکی این برنامه بسیار ساده طراحی شده است و همانند سایر برنامه های ویندوزی به راحتی میتوانید با محیط آن ارتباط برقرار کنید.

امکانات و ویژگی های GeoExpress:
صرفه جویی در مصرف فضای دیسک و حافظه با فشرده سازی 5 برابری تصاویر و نقشه ها
امکان بهبود و ویرایش اولیه تصاویر مانند برش، توازن رنگ، چرخش و …
کامپایل کردن تصاویر موزاییکی
تنظیم خودکار رنگ، کنتراست، گاما برای یک تصویر و یا دسته ای از تصاویر با امکان پیش نمایش
امکان کراپ کردن تصاویر و دریافت خروجی با فرمتهای مختلف
امکان پرینت تصویر با تمامی اطلاعات موجود در آن
و …

Description

Pixels add up. But image-quality is critical when you're dealing with geospatial data. GeoExpress shrinks images and data files to 5 percent of their original size while retaining the integrity of the originals.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری