Solid Angle Cinema4D To Arnold v2.3.0.1 For Cinema4D R18

Solid Angle Cinema4D To Arnold v2.3.0.1 For Cinema4D R18

  • کاربرد : نرم افزار رندرینگ آرنولد برای سینما فوردی
  • نسخه :Version 2.3.0.1
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : Solid Angle
  • سال تولید : 2018

توضیحات

یک رندرینگ سه بعدی قدرتمند می باشد که توسط کمپانی Solid Angle برای رندر مدل های ساخته شده توسط نرم افزار هایی چون Houdini، 3ds Max، Maya و ... ارائه شده است. در اصل یک رندر پیشرفته مونت کارلو می باشد که براساس نیاز و تقاضای انیمیشن های طولانی و جلوه های بصری ساخته شده است. آرنولد در ابتدا با Sony Pictures Imageworks توسعه پیدا نمود ولی در حال حاضر رندر اصلی خود، در بیش از 300 استودیو در سراسر جهان از جمله ILM، Framestore، MPC، The Mill و Digic Pictures استفاده می شود. آرنولد در ده ها فیلم از جمله خانه هیولا، حاشیه اقیانوس آرام، گرانش و ... به عنوان یک رندر قدرتمند استفاده شده است. این برنامه به عنوان یک رندر مستقل در لینوکس، ویندوز و مک عمل کرده و از طریق پلاگین هایی برای Maya، Softimage، Houdini و Katana قابل دسترس می باشد. Arnold for Cinema 4D یا به اختصار C4DtoA در واقع همانند پلی بین نرم افزار Cinema 4D و موتور رندر آرنولد عمل می کند.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Arnold for Cinema 4D:
- ادغام و یکپارچه سازی کامل با قابلیت های Cinema4D
- پشتیبانی از Particles و nParticles
- رندر تعاملی (IPR) برای مشاهده فوری و بدون وقفه تغییرات
- یک ویرایشگر متریال مبتنی بر نود
- رندرینگ توزیع تک فریم
- پشتیبانی از پلاگین های X-Particles و Turbulence FD
- و ...

Description

Arnold is an advanced Monte Carlo ray tracing renderer built for the demands of feature-length animation and visual effects. Originally co-developed with Sony Pictures Imageworks and now their main renderer, Arnold is used at over 300 studios worldwide including ILM, Framestore, MPC, The Mill and Digic Pictures. Arnold was the primary renderer on dozens of films from Monster House and Cloudy with a Chance of Meatballs to Pacific Rim and Gravity. It is available as a standalone renderer on Linux, Windows and Mac OS X, and is accessible through plug-ins for Maya, Softimage, Houdini and Katana.

Here are some key features of "Arnold for Cinema 4D":
- Seamless integration with C4D: objects (instances, cloners, deformers, generators), MoGraph geometry, hair and splines
- Support for both native particles and Thinking Particles
- The fastest interactive rendering (IPR) of all Arnold plugins, allows parameter changes to be rapidly previewed without interrupting your work
- Arnold Shading Network Editor, a node-based material editor
- A comprehensive list of shaders and utilities, including vertex maps and per-face materials
- Volume rendering with OpenVDB
- Deferred, render time generation of geometry with the Arnold procedural node.
Native linear workflow
- Team Render, including single-frame distributed rendering
- Support for third party plugins like X-Particles and Turbulence FD

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری