CLO Standalone 4.0.131

CLO Standalone 4.0.131

  • 1.0 (1 رای)
  • کاربرد : نرم افزار طراحی سه بعدی البسه و پوشاک
  • نسخه :Version 4.0.131
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : CLO Virtual Fashion Inc
  • سال تولید : 2018

توضیحات

محصول شرکت clo3d نرم افزاری قدرتمند جهت طراحی سه بعدی البسه و پوشاک است. در عصر حاضر کامپیوتر نقش پررنگی در صنعت ایفا میکند و صنایع مختلف برای افزایش کیفیت و کمیت تولیدات خود از انواع روشها و تکنیک های کامپیوتری استفاده میکنند. در صنعت پوشاک نیز طراحی مدلهای جدید برای لباس و پاسخگویی به تقاضای مشتریان و ایجاد تنوع امری مهم تلقی میشود. با علم به این نیاز برنامه نویسان و شرکتهای نرم افزاری، محصولات متنوعی را برای کمک رسانی به طراحان لباس روانه بازار کرده اند.

CLO یکی از همین محصولات است که مشتریان زیادی نیز مجدوب قابلیتهای آن شده اند. در این برنامه تمامی مراحل طراحی لباس از طراحی الگوی اولیه گرفته تا دوخت و دوز و تغییر متریال البسه و در نهایت تنظیم سایز و رنگ بندی و … را به راحتی میتوانید انجام دهید. یکی از مزایای طراحی به کمک این نرم افزار، امکان نمایش سه بعدی پوشاک در تن مانکنهای مختلف است به این صورت طراح خیلی سریع تغییرات مورد نظر خود را در لباس اعمال میکند و با یک کلیک نتیجه را بر تن مانکن مورد نظر میبیند و این چرخه را آنقدر تکرار میکند تا به نتیجه مطوب نهایی دست پیدا کند.

وقتی لباسی را تن مانکن میکنید میتوانید از زوایایی مختلف آن را مشاهده کنید. تمامی تغییرات به صورت زنده نمایش داده میشود و خبری از روشهای قدیمی و خسته کننده نیست. استفاده از این برنامه باعث افزایش بسیار محسوس سرعت طراحی خواهد شد و بدون متحمل شدن هزینه برای ساخت مدلهای فیزیکی میتوانید تمامی مراحل را به صورت سه بعدی در کامپیوتر انجام دهید و بعد از اطمینان از صحت کیفی، محصول را برای تولید انبوه به صورت فیزیکی مهیا کنید.

Description

This is 100% 3D. And the result of over 10 years of R&D in cutting-edge computer graphics technology. Our sophisticated algorithm simulates the physical properties of fabrics to accurately visualize the way they drape in real-life.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری