IAR Embedded Workbench for 8051 version 10.20.1

IAR Embedded Workbench for 8051 version 10.20.1

  • کاربرد : نرم افزار کامپایلر برای انواع میکروکنترلر ها
  • نسخه :Version 10.20.1
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : IAR Systems
  • سال تولید : 2018

توضیحات

کامپایلری قدرتمند برای میکروکنترل ها است که تمامی خصوصیات و ابزار مورد نیاز را به عنوان یک کامپایلر، اسمبلر، لینکر و دیباگر به صورت کامل و یکپارچه به همراه دارد و به توسعه دهندگان امکان می دهد تا کد ها و نرم افزار هایی با زبان های اسمبلی، C، بیسیک، C++ و ... را با بیشترین کارایی و منطبق با آخرین فناوری میکرو کنترل های به کار رفته در پردازنده ها تولید کنند. همچنین به آن ها این امکان را می دهد تا کد ها را تست کنند و در نهایت نتایج حاصل از این تست ها را آنالیز نموده و برای بهینه سازی در اختیار برنامه نویسان قرار می دهد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار IAR Embedded Workbench:
- پشتیبانی از طیف وسیعی از پردازنده ها با مارک های مختلف
- کارکرد همزمان به عنوان کامپایلر، اسمبلر، لینکر و دیباگر در یک محیط
- ادیتور پیشرفته با قابلیت شناسایی دستورات
- تست کد و آنالیز نتایج حاصل از کد ها
- پشییبانی از معماری داخلی میکروکنترلر و بهینه سازی کد منطبق با آن
- شناخته شده به عنوان بهترین کامپایلر C++/C
- بالا بردن کارایی و سرعت کد ها و نرم افزار ها
- محیط کاربری قابل فهم و کاربردی
- و ...

Description

Make sure your code is the best it can be. Our compiler makes it fast, effective and highly compact. And powerful code analysis ensures its quality. The compiler and the debugger of IAR Embedded Workbench are by many considered the best in the industry.

Using IAR Embedded Workbench to develop applications based on the new processor enables unique possibilities in performance and energy efficiency. The world-leading C/C++ compiler and debugger toolchain delivers a score of 5.02 CoreMark/MHz. IAR Embedded Workbench is the world’s most widely used C/C++ compiler and debugger toolchain for developing applications for devices with supported processors.

More info (open/close)

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری