MOBILedit Phone Copier Express 4.1.0.12459

MOBILedit Phone Copier Express 4.1.0.12459

  • کاربرد : نرم افزار کپی اطلاعات بین دو گوشی موبایل
  • نسخه :Version 4.1.0.12459
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : COMPELSON Laboratories
  • سال تولید : 2018

توضیحات

گوشی جدیدی خریده اید و مخاطبین و پیامک های گوشی قدیمی خود را می خواهید؟ Phone Copier نرم افزاری است که به شما امکان می دهد دفترچه تلفن و پیام ها را تقریبا از هر گوشی به دستگاه اندروید خود یا از هر دستگاه اندروید به هر گوشی دیگر منتقل کنید.

کمپانی Compelson Labs که سازنده این برنامه است، برای توسعه یک محصول با قابلیت کوچ کشیدن و مهاجرت از بین هزاران مدل تمام تولید کنندگان از جمله نوکیا، سامسونگ، موتورولا، سونی اریکسون، ال جی، HTC، بلک بری، اپل آیفون و بسیاری دیگر سال ها صرف کرده است. شما می توانید نسخه مخصول آیفون این برنامه را که با نام MOBILedit است را از اپ استور اپل دانلود کنید.

شما می توانید با استفاده از بلوتوث، ذخیره سازی اینترنتی امن یا اتصال گوشی به کامپیوتر خود با استفاده از نرم افزار ویندوز MOBILedit داده ها را به طور مستقیم از گوشی به گوشی منتقل کنید. MOBILedit همچنین یک PC Suite برای تمام گوشی های آندروید با ویژگی هایی از جمله یک سازمان دهنده، قابلیت دفترچه تلفن غنی، بهینه ساز هوشمند دفترچه تلفن، نشانگر عمر باتری، نشانگر سیگنال، وضعیت حافظه، ارسال و مدیریت اس ام اس و خیلی بیشتر می باشد.

Description

Professional tool for phone content transfer. Easily transfer, backup or restore contacts, messages, photos, videos, calendar, notes, tasks, applications and settings between phones. The majority of phones ever manufactured is supported. Easy transfers between phones

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری